d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Suomi > Rankimmat Elokuvat > Mitä Olet Koskaan Nähny
1238Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 12:36pm
itellä

The Road
http://www.imdb.com/title/tt0898367/

Natural Born Killers (Syntyneet Tappajiksi)
http://www.imdb.com/title/tt0110632/

Saw
http://www.imdb.com/title/tt0387564/

A Clockwork Orange (Kellopeli Appelsiini)
http://www.imdb.com/title/tt0066921/

Nuo on tasokasta kamaa, ei siis mitään B-luokan splättereitä, vaikka nekin voi olla hauskoja/hyviä, kuten esim. Evil Deadit.
Member
Posts: 13,848
Joined: May 18 2008
Gold: 5,830.00
Jul 19 2010 12:41pm
hannibalit on ollu iha kovii
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 12:53pm
Quote (Paroni @ 19 Jul 2010 21:41)
hannibalit on ollu iha kovii


ihan hyvii, kuten esim. se Red Dragon, mutta ei kovin rankkoja.
Member
Posts: 2,551
Joined: Jul 21 2007
Gold: 15.00
Member
Posts: 5,183
Joined: Jun 28 2009
Gold: 545.00
Jul 19 2010 01:01pm
Mum & Dad

Jotain niin vitun kipeetä et naurattaa :::D Kannattaa kattoo.
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 02:32pm
kiitoksia vinkeistä. pistäkää lisää

unohdin muuten Seven -elokuvan: http://www.imdb.com/title/tt0114369/
Member
Posts: 2,051
Joined: Jun 21 2006
Gold: 493.30
Jul 19 2010 02:35pm
saw/hostel/requiem for a dream
Member
Posts: 8,428
Joined: Dec 27 2009
Gold: 1.50
Jul 19 2010 02:37pm
Get Smart vitun kova leffa suosittelen kaikille komedian ystäville jos et ole nähnyt kannattaa katsoa:D
Member
Posts: 9,705
Joined: Jul 19 2008
Gold: 1,493.79
Warn: 100%
Jul 19 2010 02:41pm
Member
Posts: 8,120
Joined: Jul 4 2008
Gold: 0.39
Jul 19 2010 02:41pm
Quote (Rantsu @ Jul 19 2010 08:32pm)
kiitoksia vinkeistä. pistäkää lisää

unohdin muuten Seven -elokuvan: http://www.imdb.com/title/tt0114369/


Oliko tää se elokuva jossa se pistää postiin jonkun vauvan? Ja siin tais olla myös joku kohta missä se puikottaa sillä veitsi-straponilla perseeseen?

Btw, Sawit on ihan mukavia, Hostellit myös!

Btw, toi video clip oli kyllä nimensä veroinen.. pitänee varmaa kattella tuo jossain vaiheessa

This post was edited by Rumilus on Jul 19 2010 02:44pm
Go Back To Suomi Topic List
1238Next
Add Reply New Topic New Poll