Quote (PhearCIII @ Sat, Jul 11 2009, 03:19pm)
Är trött på "henne"
Antingen så bevisar "hon" att "hon" är tjej, annars kan "hon" fan lägga av med jsp
haha, känns faktiskt lite fake. För det är en typisk killveration av en tjej som utspelar sig från "honoms/hennes" sida