Quote (SCXiao @ Aug 18 2016 05:50pm)
Jag anväder Gyazo för att screenshota, bara markera den del av skärmen man vill screena så laddas ett s/s upp automatiskt :) tar bara några sekunder
Aha nice!
Aa jag vet, Gyazo är sjukt bra. Har haft det i flera år själv

väldigt smidigt äre
edit/ nu ska jag sluta skriva svenska här inne, antar att du vill hålla dig till englando, lycka till!
This post was edited by mon on Aug 18 2016 09:52am