Holding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from BigBicho ~ being donated by lilitalienboi16 Holding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from spartanz ~ being donated by xGh0stxHolding 500 fg for a $15 donation(star upgrade) to njaguar from FlipperFourLife ~ being donated by Zero_Pulze Holding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from [sToN3d]~ being donated by icednine Holding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from dennyboy~ being donated by icednine Holding 1,000 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from CaSuaLtiEsArMy ~ being donated by icednine Holding 950 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from Newb1 ~ being donated by JoNiCo Holding 190 fg for a $5 donation(star upgrade) access to njaguar from isaiak03 ~ being donated by dragon12345 Holding 900 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from Simens ~ being donated by Masakatsu Holding 2,000 fg for a $50 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from xHanzx ~ being donated by roydotmp3 Holding 2,000 fg for a $50 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar for BaconBit ~ being donated by Tha_BrotherHooD Holding 950 fg for a $25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from lax1989 ~ being donated by FernsDude Holding
900 fg for a
$25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar from
Hero2099 ~
being donated by Miss_AoD Holding
1,000 fg for a
$25 donation(star upgrade) + donor forum access to njaguar for
Jeet ~
being donated by truepk3099Holding
1,050 fg for a
onePOINTeight ~
being donated by Long Way From Home T_t--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Holding
170 fg for a
$5 donation(star upgrade) to njaguar for
Massous24 ~
looking for a donor (make sure to pm me first)
Holding
1,000 fg for a
Nagash-~
Holding
1,000 fg for a
Index ~
Holding
200 fg for a
GdHSmasher~
Holding
200 fg for a
RooFtii ~
Available for further mediations 24/7 - just send the fg and make note in the gold comment line what you need. If you're going to donate for someone i am holding fg for, make sure to pm me first. Might I remind some users, you are not allowed to post ISO's of your money vs someone elses fg. If you see an open donation, then you can pm that mediator to ask if you can do it. Do not pm me asking me to hold donations for you, it's first come first serve.
Donate For Me Please Instructions
Please read this if you have any questions. If you still need help, don't hesitate to pm me. This post was edited by Arsenic_Touch on Aug 18 2008 03:57pm