d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > d2jsp > General Help > General Help Archive > Donate For Me Please!
Prev1115011511152115311541949Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 249.35
Trader: Trusted
Jun 20 2009 04:43am
Always available for mediations - PM me.
Always PM Me Before You Send The Money To njaguar!!

_____________________________________________________________________________________________________________________
Needs Donation:

_____________________________________________________________________________________________________________________
Getting Donated:

Holding 1000 FG from thedoctor46 for a $ 25 donation, Getting donated by miyon. ( possible DF acces )
Holding 1000 FG from Saenchai for a$ 25 Donation, Getting donated by GotCaked. ( possible DF acces)
Holding 600 FG From justine981 for a $15 Donation, Getting donated by Lusus ( Star upgrade )

Instructions & Donor Forum Information

Member
Gold: 2,770.00
Jun 20 2009 05:05am
Holding 1,000 FG as a $25 donation from KaSinKia for possible Donor Forum access and star upgrade. Getting donated by Anonymous

Don't send any money before PMing me !!!

Open for new mediations

Member
Gold: 12,030.00
Jun 20 2009 06:09am
Always PM Me Before You Send The Money To njaguar!!

Needs Donation:
    Getting Donated:
      Holding 1.000 FG for maybeimhere for a $25 Donation , getting donated by miyon
      Holding 200 FG for Ez13loocl for a $5 Donation , getting donated by Mruthyu
      Holding 1.000 FG for EimerKopf for a $25 Donation, getting donated by anonymous

Retired Moderator
    Gold: 1,409.95
    Jun 20 2009 09:51am

Holding 3000 fg For NoobSkills- as a $75 Star Upgrade and possible donor forum access- Being Donated By: lims101
    Holding 1000 fg For downloads_plz- as a $25 Star Upgrade and possible donor forum access- Being Donated By: pugna_47
    Holding 1000 fg For GodLovesUgly- as a $25 Star Upgrade and Possible Donor Forum Access- Being Donated By: syntaxerror
    Holding 400 fg For iHolocaust- as a $10 Star Upgrade- Being Donated By: miyon
    __________________________________________________________________________________________________________________

Available for any mediations
    Please PM me before you send the money if you can do any donating I am holding.

Gold: 24,280.00
    Jun 20 2009 09:58am
    im looking for a donatioan for one
    red/white star

thanks
    Member
    Gold: 0.01
    Jun 20 2009 10:08am
    Holding 1100fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of zeklen1709. Being donated by anon.

I'll do this.
    Member
    Gold: 7,197.77
    Warn: 10%
    Jun 20 2009 10:46am
    Important Guides - read them first please!

Donate For Me Please - Instructions

Donor Forum Information

Need Your Donation

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      currently none
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Getting Donated

Holding 250 FG for a 5$ Donation for star upgrade in the name of stevemh24,being donated bydumbassnoob
      Holding 1000 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible donor forum access in the name of olopa,being donated bydumbassnoob

Please PM me before sending money if you are interested in the fg offers I'm holding.

Always available for further mediations, feel free to pm me:)
    Retired Moderator
    Gold: 19.85
    Jun 20 2009 10:55am
    Open for new mediations.
    Holding 1000 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of miki_mouse,searchin for a donor

Holding 1000 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of PeeGee5,searchin for a donor

Holding 1000 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of lexi,searchin for a donor

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Gettin donated:

Holding 1100 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of soceres_htf,gettin donated by mx_ossos

Holding 250 FG for a 5$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of rollny,gettin donated by mx_ossos

Holding 1100 FG for a 25$ Donation for star upgrade and possible df access in the name of Jacksen,gettin donated by NinjaFitz
    Open for new mediations.
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Donate For Me Please Instructions
    Please read this if you have any questions.
    If you still need help, don't fear to pm me
    Always open for more mediations, feel free to pm

This post was edited by FishboneDj on Jun 20 2009 11:51am
    Member
    Gold: 312.01
    Jun 20 2009 12:16pm
    ________________________________________________________________________________
    Available:

None.
    ________________________________________________________________________________
    Taken:

Holding 200 fg as a 5$ donation from jsp_trader1 for star upgrade. -- Being donated by Azepro --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from Bluffing for star upgrade. -- Being Donated by Rpf1 --
    Holding 1100 fg as a 25$ donation from N9NEmil for possible donor forum access. -- Being donated by poop_loopz --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from Something_bad for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by sexyPR0 --
    Holding 2000 fg as a 50$ donation from michaelcanter for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by Anonymous --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from Meridius for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by Anonymous --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from Lnbox for star upgrade. -- Being donated by stealinherheart --
    Holding 1200 fg as a 25$ donation from dan2581 for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by mikeydubs5 --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from January for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by Anonymous --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from NoScope for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by Cambo --
    Holding 1100 fg as a 25$ donation from xxtmanxx for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by Trelex --
    Holding 400 fg as a 10$ donation from Arcade for star upgrade. -- Being donated by OpAzM --
    Holding 200 fg as a 5$ donation from BrawlBro for star upgrade. -- Being donated by OpAzM --
    Holding 1000 fg as a 25$ donation from shankking for possible donor forum access/star upgrade. -- Being donated by ayf --

Please PM me before you send the money

Member
    Gold: 1,432.53
    Jun 20 2009 02:11pm
    Holding 1000fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of cjay. Being donated by miyon.

Holding 1100fg for a 25$ donation for a star upgrade and possible DF access in the name of maivres Being donated by ownt_pk.

Holding 200fg for a 5$ donation for star upgrade in the name of Useful. Being donated by miyon

Holding 1000fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of Dontrunaway1. Being donated by TauschMania.

Holding 1000fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of Dontrunaway1. Being donated by devilman_01

Holding 1000fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of familymanjay. Being donated by TauschMania.

Holding 1100fg for a 25$ donation for a star upgrade and possible DF access in the name of Chinglish. Being donated by Godouimet.

Holding 1000fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of xxtmanxx. Being done by anon.

Holding 250fg for a 5$ donation for star upgrade in the name of CatFunt. Being donated by anon.

Holding 200fg for a 5$ donation for star upgrade in the name of xDooMx. Being donated by kGrace.

Holding 1100fg for a 25$ donation for star upgrade and possible DF access in the name of SicKNesSeF. Being donated by HoodFab
    .

I am not available for further donate for me mediations, please read my sig. :( sorry for inconvenience.

Please remember the donations that are posted here are only ones available, to post up here "25$ for someone with a 1250+ donation" is not allowed.

Donate For Me instructions - Please read before posting, and before sending your donation :D

Go Back To General Help Archive Topic List
    Prev1115011511152115311541949Next
    Closed New Topic New Poll