d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Français > Cherche Jeux
Prev123
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,949
Joined: Jun 30 2008
Gold: 446.00
Feb 19 2014 06:37pm
avez vous essayez Torchlight II? j'imagine qu'il y avait un temps quand tu étais ici pour Diablo 2
c'est un petit peu plus simple (par difficulté) mais très bon... a çe moment, jai un berserker lvl 30

It's apparent that I don't speak / type french much anymore, sorry if there are any problems understanding... haven't really needed it in a while because I'm surrounded by racist, white english people :/
Go Back To Français Topic List
Prev123
Add Reply New Topic New Poll