avez vous essayez Torchlight II? j'imagine qu'il y avait un temps quand tu étais ici pour Diablo 2
c'est un petit peu plus simple (par difficulté) mais très bon... a çe moment, jai un berserker lvl 30
It's apparent that I don't speak / type french much anymore, sorry if there are any problems understanding... haven't really needed it in a while because I'm surrounded by racist, white english people :/