d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Français > Bonjour
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,011
Joined: Jan 9 2010
Gold: 0.00
Mar 30 2014 07:02am
Quote (vagn @ 30 Mar 2014 05:32)
anddddddddd.... same for us, your accent is quite thick. Depends where you come from tho, we all have our "hard accent". In France, nord pas de calais, vas comprendre ça toi :P


On parle très bien dans le nord de la France.
Member
Posts: 51,748
Joined: Jul 28 2006
Gold: 4,230.11
Mar 30 2014 10:05am
Quote (noel62 @ 30 Mar 2014 14:02)
On parle très bien dans le nord de la France.


Il dit pas que vous parlez mal, il dit que votre accent c'est de la merde.
Member
Posts: 3,429
Joined: Jul 5 2007
Gold: 100.92
Mar 30 2014 11:20am
asti de chti criss de cave
Go Back To Français Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll