Quote (Lapdance @ May 15 2014 07:20am)
Das isch ebe de Denkfehler wo leider vieli machet. Die Millliarde sind so oder so im Militärbudget. Au wenn mer die Flüger nöd chaufet, lieget die Milliarde wiiterhin im Militärtopf. Es git dezue au mehreri Motione. Eine vo de Linke het sogar mal welle, dass mers Militärbudget _sofort_ an dKänton übergänd. Und das isch no eini vo de "bessere" Motione gsi. Mir hend in de Schwiiz leider nur 2-3 "richtige" Experte, aber die laht mer ja nöd zu Wort cho, will sie en Muulchorb becho hend...
Das rechtfertigt für mich aber trotzdem kei 13Mrd und das Argument lani eifach nöd gelte ...
13Mrd .. Brasilie häd glaub öbe 10Mrd id WM innegsteckt und ded sind d"lüd ufd Strass gange go protestiere ... und mer däf nöd vergesse Brasilie häd öbe ä 4 mal grössers BIP.
I dä freie Marktwirtschaft chändsch so öbis eifach nöd bringe. Das Geld würd der wieder enteignet werde, wännds nöd verwendisch. Das isch ebe "leider" teilwis eine vo dä grosse Unterschied zum Staat.
D"Schwiz hed meh dävo wänns das Geld in Zivilschutz / Zivildienst bzw. Katastropheschutz investiere würded.
Dä Nutze chasch wenigstens mit guetem Gwüsse gegenüber vo dä Bevölkerig rechtfertige und muesch kei Plakat mache im Sinn vo "Sicher isch sicher" ... ich han gmeint mir gids eine wo ich die gseh han ..
Sölleds das Geld doch i dem Fond dine la, bis ä sinnvolli Alternative gfunde händ.
btw: Bin tendenziell rechts orientiert, aber was Thematik vom Militär abgelangt, ded würdi wahrschindli als GSoA Mitglied dure ga.
Anyways ... Ich respektiere dini Meinig, han nöd vor dich züberzüge, isch eifach min Sichtpunkt ..

sim mer mal gspannt was bi dä Abstimmig usechund ..
Quote (Parzival @ May 15 2014 08:07am)
S einzig argument pro flieger esch also dass met s gäld suscht för andere seich usgeh wörd? Super...
Gib ich dir absolut recht.
This post was edited by uglygeorge08 on May 15 2014 02:44am