Quote (MalfurionSturmgrimm @ Jan 6 2014 12:06pm)
do de dr. prof. echdentan grad i de ferie isch schrib ich was dezue
1. fähler: sie noch em fründ fröge.öb sie eine het isch völlig irrelevant
2. fähler: schribe.
hör uf schribe, lüt si a und mach was mit ere
sus chasch au grad "zettelchen schreiben" wies im gersub släng wür heisse
3. fähler: pussydiagnosemodus
du machsch dir viel z viel gedanke um de ganze scheiss
eifach weniger nochedenke und me mache (siehe 2.)
din standar(t) wo du erwähnsch isch nur e usred demit du dini comfortzone nöd muesch verloh
und schlussendlich isch es sowieso nöd dis bier was mit ere und anderne männer lauft.
wenn sie sich für dich entscheidet isch das eri entscheidig, denn isch eren aktuelle macker eifach nöd guet gnueg gsi, zum sie hebe.
noch fragen soldat?
1)
han si sicher noed nach ihrem fruend gfröged, sie haed das vo sich selber 2-3 mal agsproche,
sandere isch ofc beta as hell,
fuehl mi scho chli agriffe, dass du das ueberhaupt agnoh haesch ,,,
2.
ded fangts ebe bi mir a - ich bin absolut kein grosse schribtyp (obwohlis eigetli recht gued chan (relativ guedi fantasie und rede fluessend ironisch))-triff mi ebenfalls lieber mit persone,
verstan mich noed falsch, waenni saege "schribe", dass heisst alli 2 tag mal ä nachricht - so nachem motto "kontakt ufrechterhalte",
3.
dem seid mer psychologie und 99% vo dae lued haend eifach kein plan,
ich chan dir gnau saege waenn oeber oebis vo oeberem moecht, aber gid natuerlich lued wo lieber xx mal gaege d"wand renned, nur um eimal zlande,
aber nachher schoen ae grossi chlappe xD
4.
hani au immer denkt, isches aber noed,
han na nie problem gha fraue abzbecho, waennd 100 maenner nimmsch, bini mir ziemli sicher, dassi ca. 95 + ussteche, (oebs jetzt gsunds selbstvertraue isch oder ueberheblichkeit sei mal dahingestellt)
no offense, aber die lued wo eifach alles naemed wo bis 3 noed ufem baum obe isch, choend sich meistens das gar noed erlaube aen gwuesse 'standard' zha - isch di haert wahrheit,
suscht wuerdi mir dae ganz post sowieso spare,
dae ganz quatsch isch eigetli nume, will sie di erst frau sid langem isch, woni mir oebis ernsts vorstelle chaent,
top ussehe 9+/10
studiert medizin
lideschaftlichi tänzerin
spricht fluessend x sprache
nevertheless, danek feur dae input,
wall of text omg,
eigetli muen der aber recht gae und ich soed dae fruend ignoriere,
irgendwie eifach dbestaetigung brucht,
This post was edited by uglygeorge08 on Jan 6 2014 07:06am