Quote (Steffi @ Sun, 14 Jun 2009, 14:27)
Die rede woa aba vo innsbruck

hab nit vor nach wien zu fahrn...^^
soooo chemie hab i fertig, mathe hab i nit vor was zu lernen, englisch hab i spezi fertig, und bio a alles scho so halb

hehe , dachte du bist aus wien.. du sagtest doch " die einzig wahre stadt "

na, nach innsbruck fahr ich net auf a bierli , dann trink ma a virtuelles : Prooost !
schönes weekend, was noch davon da ist
patl
Quote (IntroduCe @ Sun, 14 Jun 2009, 14:28)
bAM OidA, fiX OidA !!
kroch ma eine ?
This post was edited by sp_patl on Jun 14 2009 07:44am