d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev190919293941057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 27 2009 04:54am
moin moin moinnn :)

und wider en wunderschöne tag wo gstartet hett :P
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 27 2009 05:37am
Quote (D2Clan @ Nov 27 2009 10:54am)
moin moin moinnn :)

und wider en wunderschöne tag wo gstartet hett :P


bin immer na arbetslos .. :/
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 27 2009 05:41am
WAs über nacht kein Job bechoo!?

also nei ^^


das isch suscht amel soo ^^


Member
Posts: 35,355
Joined: May 24 2005
Gold: 1,795.00
Nov 27 2009 05:42am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 27 2009 12:37pm)
bin immer na arbetslos .. :/


wie kommts? Ihr habt doch eigentlich kein Arbeitslosenproblem...
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 27 2009 05:57am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 27 2009 12:37pm)
bin immer na arbetslos .. :/


mach dich selbständig :)
Alex GmbH
^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 27 2009 06:05am
Quote (AWOS @ Nov 27 2009 11:42am)
wie kommts? Ihr habt doch eigentlich kein Arbeitslosenproblem...


War ein Scherz .. ;)

Heute hatten wir aber im Swisscom Tower für 20min kein Strom, wäre auch zu schön gewesen wenn es den ganzen Tag angehalten hätte .. :D

Quote (BenediktXVI @ Nov 27 2009 11:57am)
mach dich selbständig :)
Alex GmbH
^^


hehe .. isch ä überlegig wert^^

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 27 2009 06:06am
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 27 2009 06:27am
Quote (ImAuftragGottes @ 27 Nov 2009 13:05)
War ein Scherz .. ;)

Heute hatten wir aber im Swisscom Tower für 20min kein Strom, wäre auch zu schön gewesen wenn es den ganzen Tag angehalten hätte .. :D


^


schüssed ihr au wie sunrise anschinendi *basejumper* vo eurem Tower

und säged *uhhh schad de falschirm isch nöd uf gange* --> derbi hetter nöd mal eine becho !
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 27 2009 07:44am
Quote (D2Clan @ Nov 27 2009 12:27pm)
schüssed ihr au wie sunrise anschinendi *basejumper* vo eurem Tower

und säged *uhhh schad de falschirm isch nöd uf gange* --> derbi hetter nöd mal eine becho !


Klar, das mach mer mit allne mitarbeiter vomer nöd zfriede sind. mir düend dänn eifach nad press besteche und dänn isch das perfekt ...
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 27 2009 09:17am
Quote (ImAuftragGottes @ 27 Nov 2009 14:44)
Klar, das mach mer mit allne mitarbeiter vomer nöd zfriede sind. mir düend dänn eifach nad press besteche und dänn isch das perfekt ...


so en betrieb hani mir scholang gwünscht!

ALLES zu swisscom !!!!

git sichen en dumpe knall bim ufprass xD
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 27 2009 09:19am
Quote (D2Clan @ Nov 27 2009 03:17pm)
so en betrieb hani mir scholang gwünscht!

ALLES zu swisscom !!!!

git sichen en dumpe knall bim ufprass xD


naja ... d"sauerei isch eifach chli müehsam, aber miteme guete reiniger kriegsch die flecke eugetli gued wieder wäg ..
Go Back To Deutsch Topic List
Prev190919293941057Next
Add Reply New Topic New Poll