☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Deutsch
> Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev
1
90
91
92
93
94
478
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 68410
Replies: 4777
Track Topic
fOly
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold
:
11,907.97
#911
Jun 12 2009 04:40am
Quote (InVinoVeritas @ Fri, Jun 12 2009, 12:38pm)
kemma eholle, oda?
i woa hoit scho länge nimma untawegs, wengam lernstreß^^
oba fortgehen is eh mörderisch...am nächstn tog bin i zum vergessn..
oida wenn ih fuaht geh wahs ih ned ah moi wie ih has und wie oid ih bin ;D bin imma blunzen fett
InVinoVeritas
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold
:
5,035.50
#912
Jun 12 2009 04:43am
Quote (fOly @ Fri, Jun 12 2009, 12:40pm)
oida wenn ih fuaht geh wahs ih ned ah moi wie ih has und wie oid ih bin ;D bin imma blunzen fett
es soi ned ondas sein...mi wundat eh dess i no nie ane auf die goschn kriegt hob wia i fett wor
tcl
Member
Posts: 22,605
Joined: Sep 23 2007
Gold
:
1.01
Warn: 40%
#913
Jun 12 2009 05:39am
Quote (Steffi @ Fri, 12 Jun 2009, 12:02)
Mathe Kernstoff -> schriftlich 1, sollte gehn
Mathe Spezi -> logisch
Chemie Kernstoff -> logisch + bisschen gelernt
Chemie Spezi -> logisch
Chemie vertiefend -> auswendig gelernt
Englisch Kernstoff -> Inhalt lernen -.-
Englisch Spezi -> kann i
Bio Kernstoff -> kann i scho so halb
Bio Spezi - > kann die hälfte
bei mir wars so:
Chemie Kernstoff -> nix gelernt
Chemie FBA -> nix gelernt
Englisch Kernstoff -> bissl was gelernt
Englisch Spezi -> hab durch einen fehler von der lehrerin nur 2 seiten können müssen
Bio Kernstoff -> bissl was gelernt
Bio Spezi - > nix gelernt
des geht scho steffi
so schwer isses nit
Steffi
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
3,667.29
Trader:
Trusted
#914
Jun 12 2009 05:45am
Tobi, i erinner mi an dein ems test - lol - nerd!
naja wead scho werdn
bin recht zuversichtlich
ahja topppi:
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31626624
^.^ ERINNERUNG CUZ EPIC
@Home
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold
:
7.67
#915
Jun 14 2009 05:29am
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts?
This post was edited by @Home on Jun 14 2009 05:29am
Exellentflamer
Member
Posts: 5,830
Joined: Dec 7 2007
Gold
:
913.00
#916
Jun 14 2009 05:30am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 11:29am)
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts?
gib mia efge oda hau wieda ob, kloane bua
Soralein
Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold
:
105.70
#917
Jun 14 2009 05:34am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 12:29pm)
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts?
hey =)
i glab mia lebn alle no
, wie stehts bei dia?
Dr_Zoidberg
Member
Posts: 17,726
Joined: Jun 27 2008
Gold
:
1,502.60
Warn: 10%
#918
Jun 14 2009 05:34am
Quote (Soralein @ Sun, Jun 14 2009, 12:34pm)
hey =)
i glab mia lebn alle no
, wie stehts bei dia?
yo servus wie gohts?
@Home
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold
:
7.67
#919
Jun 14 2009 05:35am
sonnenbrand auf der rechten seite
sonne hat mi durch die rollos beim daddeln verbrannt
Ragnaroek
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold
:
3,185.00
Trader:
Trusted
#920
Jun 14 2009 06:52am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 11:35am)
sonnenbrand auf der rechten seite
sonne hat mi durch die rollos beim daddeln verbrannt
haha stibi des schoffst aba a nur du^^
i freu mi scho so auf donnerstag. dann gehts endli ab zum novarock!!!!
Go Back To
Deutsch
Topic List
Prev
1
90
91
92
93
94
478
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact