d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev19091929394478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 12 2009 04:40am
Quote (InVinoVeritas @ Fri, Jun 12 2009, 12:38pm)
kemma eholle, oda?
i woa hoit scho länge nimma untawegs, wengam lernstreß^^
oba fortgehen is eh mörderisch...am nächstn tog bin i zum vergessn..


oida wenn ih fuaht geh wahs ih ned ah moi wie ih has und wie oid ih bin ;D bin imma blunzen fett
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 12 2009 04:43am
Quote (fOly @ Fri, Jun 12 2009, 12:40pm)
oida wenn ih fuaht geh wahs ih ned ah moi wie ih has und wie oid ih bin ;D  bin imma blunzen fett


es soi ned ondas sein...mi wundat eh dess i no nie ane auf die goschn kriegt hob wia i fett wor
Member
Posts: 22,605
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1.01
Warn: 40%
Jun 12 2009 05:39am
Quote (Steffi @ Fri, 12 Jun 2009, 12:02)
  • Mathe Kernstoff -> schriftlich 1, sollte gehn
  • Mathe Spezi -> logisch
  • Chemie Kernstoff -> logisch + bisschen gelernt
  • Chemie Spezi -> logisch
  • Chemie vertiefend -> auswendig gelernt :D
  • Englisch Kernstoff -> Inhalt lernen -.-
  • Englisch Spezi -> kann i
  • Bio Kernstoff -> kann i scho so halb
  • Bio Spezi - > kann die hälfte


bei mir wars so:
  • Chemie Kernstoff -> nix gelernt
  • Chemie FBA -> nix gelernt
  • Englisch Kernstoff -> bissl was gelernt
  • Englisch Spezi -> hab durch einen fehler von der lehrerin nur 2 seiten können müssen ^_^
  • Bio Kernstoff -> bissl was gelernt
  • Bio Spezi - > nix gelernt

des geht scho steffi ^_^
so schwer isses nit :D
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold: 3,667.29
Trader: Trusted
Jun 12 2009 05:45am
Tobi, i erinner mi an dein ems test - lol - nerd! :rofl:

naja wead scho werdn :) bin recht zuversichtlich


ahja topppi: http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=31626624 ^.^ ERINNERUNG CUZ EPIC :rofl:
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold: 7.67
Jun 14 2009 05:29am
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts? :hello:

This post was edited by @Home on Jun 14 2009 05:29am
Member
Posts: 5,830
Joined: Dec 7 2007
Gold: 913.00
Jun 14 2009 05:30am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 11:29am)
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts?  :hello:


gib mia efge oda hau wieda ob, kloane bua
Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold: 105.70
Jun 14 2009 05:34am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 12:29pm)
naaaaaaaaaa ihr lausbuben, wie gehts wie stehts?  :hello:


hey =)

i glab mia lebn alle no ;) , wie stehts bei dia?
Member
Posts: 17,726
Joined: Jun 27 2008
Gold: 1,502.60
Warn: 10%
Jun 14 2009 05:34am
Quote (Soralein @ Sun, Jun 14 2009, 12:34pm)
hey =)

i glab mia lebn alle no ;) , wie stehts bei dia?


yo servus wie gohts?
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold: 7.67
Jun 14 2009 05:35am
<-- sonnenbrand auf der rechten seite :(
sonne hat mi durch die rollos beim daddeln verbrannt :o
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 14 2009 06:52am
Quote (@Home @ Sun, Jun 14 2009, 11:35am)
<-- sonnenbrand auf der rechten seite :(
sonne hat mi durch die rollos beim daddeln verbrannt :o


haha stibi des schoffst aba a nur du^^

i freu mi scho so auf donnerstag. dann gehts endli ab zum novarock!!!!
Go Back To Deutsch Topic List
Prev19091929394478Next
Add Reply New Topic New Poll