d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18990919293478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,332
Joined: Dec 22 2004
Gold: 66,220.15
Jun 12 2009 03:54am
Quote (Steffi @ Fri, 12 Jun 2009, 09:41)
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


mittwoch mündliche... i wea verreckn, i hab nu fast nix glernt :rofl:


naja steffi, sin eh no a paar tage bis a mittwoch

und good luck dabei :P
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold: 3,667.29
Trader: Trusted
Jun 12 2009 04:02am
Danke!

So, to do list :rofl:
  • Mathe Kernstoff -> schriftlich 1, sollte gehn
  • Mathe Spezi -> logisch
  • Chemie Kernstoff -> logisch + bisschen gelernt
  • Chemie Spezi -> logisch
  • Chemie vertiefend -> auswendig gelernt :D
  • Englisch Kernstoff -> Inhalt lernen -.-
  • Englisch Spezi -> kann i
  • Bio Kernstoff -> kann i scho so halb
  • Bio Spezi - > kann die hälfte
machbar? :/


wia schauts danach amal mit am bier oder so aus, an die leute die in da einzig wahren stadt wohnen? ;)

This post was edited by Steffi on Jun 12 2009 04:02am
Member
Posts: 15,332
Joined: Dec 22 2004
Gold: 66,220.15
Jun 12 2009 04:19am
Quote (Steffi @ Fri, 12 Jun 2009, 11:02)
Danke!


wia schauts danach amal mit am bier oder so aus, an die leute die in da einzig wahren stadt wohnen? ;)


naja, wär scho zeit dafür !

ausserdem konn ma net na sogn wenn a liabs mädl frogt

;)

schauma das ma no a poa wiener dazu überreden .

zeit: immer abends, ausser diesen samstag

wo : mir egal , hauptsache wien ^^

Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 12 2009 04:23am
Quote (sp_patl @ Fri, Jun 12 2009, 12:19pm)
naja, wär scho zeit dafür !

ausserdem konn ma net na sogn wenn a liabs mädl frogt

;)

schauma das ma no a poa wiener dazu überreden .

zeit: immer abends, ausser diesen samstag

wo : mir egal , hauptsache wien ^^


jo wean klingt guad, innschbruck is goa weit weg

hab btw erst nächsten montag mündliche i sogs eich des geht ma am zaga, meine gonzen hawara hobn am freitag gehn fett feieren und i muass no bis montog wortn...
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 12 2009 04:26am
Quote (InVinoVeritas @ Wed, Jun 3 2009, 08:40am)
oho des is eh leiwond, club couture woa i no it, oba paschass gfoit ma, nua monche von de leit nervn mi duat..


nAjo i hobs guard duart sitz in da V.i.p laugh do konn ma kanna am orsch geh
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 12 2009 04:28am
Quote (fOly @ Fri, Jun 12 2009, 12:26pm)
nAjo i hobs guard duart sitz in da V.i.p laugh do konn ma kanna am orsch geh


paschas oder club couture vip bereich??
jo paschas hintam dj is eh gonz nett, owa preislich is a wahnsinn voroim wenn da probst a festl schmeißt ;)
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 12 2009 04:31am
Quote (InVinoVeritas @ Fri, Jun 12 2009, 12:28pm)
paschas oder club couture vip bereich??
jo paschas hintam dj is eh gonz nett, owa preislich is a wahnsinn voroim wenn da probst a festl schmeißt ;)


nah in da paschas heast oba wie gsogt üba preise spricht ma ned ;P

club couture gehts ja no weils so groß is
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 12 2009 04:32am
Quote (fOly @ Fri, Jun 12 2009, 12:31pm)
nah in da paschas heast  oba wie gsogt üba preise spricht ma ned ;P

club couture gehts ja no weils so groß is


no leiwond :P
on woichen togen bistn imma durt, vl sieht ma sich jo amoi
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 12 2009 04:35am
Quote (InVinoVeritas @ Fri, Jun 12 2009, 12:32pm)
no leiwond :P
on woichen togen bistn imma durt, vl sieht ma sich jo amoi


pff des kann ih da jetz ned sogn des is verschiedn

amoi duart amoi do .... ^_^ oda die letzten zwa moi wo ich fuaht wo wors so orsch
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 12 2009 04:38am
Quote (fOly @ Fri, Jun 12 2009, 12:35pm)
pff des kann ih da jetz ned sogn des is verschiedn

amoi duart amoi do ....  ^_^ oda die letzten zwa moi wo ich fuaht wo wors so orsch


kemma eholle, oda?
i woa hoit scho länge nimma untawegs, wengam lernstreß^^
oba fortgehen is eh mörderisch...am nächstn tog bin i zum vergessn..
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18990919293478Next
Add Reply New Topic New Poll