d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev187888990911057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 09:58am
ich han eig. eher guets ghört vo bluewin tv..hasmer aumal überleit mer zueztue...würds aber eig nur für sportsender also fuessball wie premier league primera division bundesliga usw benutze..lohnt sich das? gits da irgendwie spezielli agebot ?
bin grad z fuul zum selber recherchiere^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 01:33pm
Quote (BenediktXVI @ Nov 25 2009 03:58pm)
ich han eig. eher guets ghört vo bluewin tv..hasmer aumal überleit mer zueztue...würds aber eig nur für sportsender also fuessball wie premier league primera division bundesliga usw benutze..lohnt sich das? gits da irgendwie spezielli agebot ?
bin grad z fuul zum selber recherchiere^^


klar lohnt sich das, weisses zwar nöd uswändig aber häsch glaub vo jedere liga alli spiel wod für 1fr miete chasch .. ;)

seg das vo england, dütschland etc.
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 25 2009 01:42pm
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 25 2009 05:33am)
irgendwo müemer ja eusi plus eis sammle .. :D


so eschs jah ned gmeint gsi ;)
bluewin.tv? naja , hans mer au mol öberleit, aber ergndwie chomi ne wörkli drus be dem ganze xD
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 01:46pm
Quote (VirTuaL69 @ Nov 25 2009 07:42pm)
so eschs jah ned gmeint gsi ;)
bluewin.tv? naja , hans mer au mol öberleit, aber ergndwie chomi ne wörkli drus be dem ganze xD


han doch vorher grad d"demo postet, ded wird alles schön erchlärt und suscht chasch mi gern frage .. ;)
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 25 2009 01:50pm
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 25 2009 07:46pm)
han doch vorher grad d"demo postet, ded wird alles schön erchlärt und suscht chasch mi gern frage .. ;)


ok, danke , luegs mer demfal mol ah^^
luegt öpperd vo euch höt zöri gäge real ? ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 01:51pm
Quote (VirTuaL69 @ Nov 25 2009 07:50pm)
ok, danke , luegs mer demfal mol ah^^
luegt öpperd vo euch höt zöri gäge real ? ;)


na ... nöd so än fuessball fan, höchstens dänn wieder d"wm .. :/
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 25 2009 02:01pm
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 25 2009 07:51pm)
na ... nöd so än fuessball fan, höchstens dänn wieder d"wm .. :/


kein fuessballfan? ohmann, demfal spellsch wohl sälbr ä ned hm? jo d WM esch jo au es muess för jede ned fuessballfan :P hauptsach n grond zom fiire ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 02:16pm
Quote (VirTuaL69 @ Nov 25 2009 08:01pm)
kein fuessballfan? ohmann, demfal spellsch wohl sälbr ä ned hm? jo d WM esch jo au es muess för jede ned fuessballfan :P hauptsach n grond zom fiire ;)


aja, alkohol trinki grad au nöd .. ;)

wär ja sinnlos 4-5 my is gym z"ränne und dänn am wuchenänd alles kaputt mache, für das müssti kei 700fr zahle .. ;)
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 03:07pm
:D

ich au kei fuessball

han nie was mit dem chöne afange^^

und spiel luege findi au nüm sooo intressant wills eifach immer viel z viel hooligan aktivitäte hett mittlerwile..

aber teilwiis isch schono spannend..

teil spiel luegi mängmal no wenn mit wer überredet

jo klingt no intressant..

was koschtet denn so ne pack das mehr halt normal Tv luege chan ?

und es chunt ja bi *filme* nur en Trailer.. -> normal laufet döte aber richtigi film :) oder :D

sosoooo...

ja bin 24h on^^ IMMER!
Member
Posts: 10,403
Joined: Jul 23 2007
Gold: 0.00
Nov 25 2009 03:11pm
ist jemand von euch interessiert bezüglich politik?
Go Back To Deutsch Topic List
Prev187888990911057Next
Add Reply New Topic New Poll