d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18788899091478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
Jun 7 2009 07:00am
am freitag war i a poa bier im gartn bei uns trinken und geschtan woa i bei an kollegn bissal chillen :)

wie war dei wochnend so?
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 7 2009 07:02am
ah leida nix bsonderes. dienstag stehn auf da uni 2 prüfungen an, deswegen war i mehr oder weniger des gonze we im lernstress :(
Member
Posts: 29,664
Joined: Oct 7 2006
Gold: 123,845.00
Trader: Trusted
Jun 7 2009 07:02am
i hob gestan mitn cousin am abend grillt

und heit homma die restln von gestan gessn <3

Quote (Ragnaroek @ Sun, 7 Jun 2009, 15:02)
ah leida nix bsonderes. dienstag stehn auf da uni 2 prüfungen an, deswegen war i mehr oder weniger des gonze we im lernstress :(


ui^^

najo i hobs fost gschofft, i muass nur noch an test mochn

This post was edited by Cringer on Jun 7 2009 07:03am
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
Jun 7 2009 07:04am
Quote (Cringer @ Sun, Jun 7 2009, 03:02pm)
i hob gestan mitn cousin am abend grillt

und heit homma die restln von gestan gessn <3


HRHR *hunger hab*

Quote (Ragnaroek @ Sun, Jun 7 2009, 03:02pm)
ah leida nix bsonderes. dienstag stehn auf da uni 2 prüfungen an, deswegen war i mehr oder weniger des gonze we im lernstress :(


na dann winsch i da viel glick! :)

kolleg hat heit geb. da muss i mal an sprung vobeischaugn :P
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 7 2009 07:06am
Quote (GoA_dAnY @ Sun, Jun 7 2009, 01:04pm)
HRHR *hunger hab*



na dann winsch i da viel glick! :)

kolleg hat heit geb. da muss i mal an sprung vobeischaugn :P


dank da sche ;)
jo an geburtstag sulltest holt nit verpassen. des wär ziemli blöd :D
Member
Posts: 29,664
Joined: Oct 7 2006
Gold: 123,845.00
Trader: Trusted
Jun 7 2009 07:07am
Quote (Ragnaroek @ Sun, 7 Jun 2009, 15:06)
dank da sche ;)
jo an geburtstag sulltest holt nit verpassen. des wär ziemli blöd :D


von mir natürlich auch gl ^^

btw, auch wenns a bissl spät is, mir is bisher net aufgfoin, gz zum approved sa helper!
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 7 2009 10:25am
heit firmung von da schwesta ghobt...woa a feins famülienfestl..ansonstn bissl maturavorbereitungen gmocht am wochenend..
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
Jun 7 2009 07:56pm
woa i bin grad vor so 30 minutn aufgstandn lolz^^^^^^^^^
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
Jun 7 2009 08:32pm
Quote (GoA_dAnY @ Mon, Jun 8 2009, 03:56am)
woa i bin grad vor so 30 minutn aufgstandn lolz^^^^^^^^^


Tjo, haben dir deine Freunde wohl K.O.-Tropfen in den Wodka gemischt, damit du endlich mal die Klappe hälst =)
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 7 2009 11:22pm
morgen compadres, os steht heit und die wochn so on bei eich?
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18788899091478Next
Add Reply New Topic New Poll