d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev186878889901057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 749
Joined: Oct 24 2009
Gold: 3,003.00
Nov 25 2009 06:57am
Aber,... ihr schweizer redet doch garnicht deutsch :(
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 07:18am
Quote (dxr @ Nov 25 2009 12:57pm)
Aber,... ihr schweizer redet doch garnicht deutsch :(


klar reden wir deutsch ... :/

Schweizerdeutsch
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 08:54am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 25 2009 01:19pm)


lol^^


btw han jetzt mini swisscom rechnig für de uslandufenthalt in cambridge übercho..89 franke ffs^^ bi 29 grundgebühr! mahc die mal schön nichtig als ehemalige swisscom arbeiter oder so?^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 08:55am
Quote (dxr @ Nov 25 2009 01:57pm)
Aber,... ihr schweizer redet doch garnicht deutsch :(


nein wir reden alle rätoromanisch,a ber da jeder schweizer ein sprachgenie ist kann er auch noch englisch französisch udn deutsch
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 09:07am
Quote (BenediktXVI @ Nov 25 2009 02:54pm)
lol^^


btw han jetzt mini swisscom rechnig für de uslandufenthalt in cambridge übercho..89 franke ffs^^ bi 29 grundgebühr! mahc die mal schön nichtig als ehemalige swisscom arbeiter oder so?^^


hehe .. schafe immer na bi dä swisscom, aber zu mir muesch nur cho falls bluewin tv nöd laufe dued.

zwar wänni rächt überlege .... lüd lieber am support a XD

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 25 2009 09:08am
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 09:31am
Quote (ImAuftragGottes @ 25 Nov 2009 16:07)
hehe .. schafe immer na bi dä swisscom, aber zu mir muesch nur cho falls bluewin tv nöd laufe dued.

zwar wänni rächt überlege .... lüd lieber am support a XD


ehm Bluewin TV --> isch das schomal gloffe ? ^^

Quote (BenediktXVI @ 25 Nov 2009 15:55)
nein wir reden alle rätoromanisch,a ber da jeder schweizer ein sprachgenie ist kann er auch noch englisch französisch udn deutsch


Hindi, Arabisch, vitnamesisch, und die öppe 600 verschiedene afrikanische dialekt hesch vergesse ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 09:32am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 03:31pm)
ehm Bluewin TV -->isch das schomal gloffe ? ^^



Hindi, Arabisch, vitnamesisch, und die öppe 600 verschiedene afrikanische dialekt hesch vergesse ;)


entweder suechsch strit oder ich han di falsch verstande ... XD

dänk immer dra : ich weiss wo dis bett schlaft und wo dis hus wohnt ...

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 25 2009 09:32am
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 09:34am
^^

was wotsch du mich da für Dumm vermiete ??

Ehy MAN ich säg dir Stig us dim VELO uss !

nei aber ehrlich^^

bluewin TV isch doch scho chli en schrott nöd ? ^^

ODER vlt. ischs ja jetzt besser worde scho lang nüt meh negativ's ghört :P
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 09:37am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 03:34pm)
^^

was wotsch du mich da für Dumm vermiete ??

Ehy MAN ich säg dir Stig us dim VELO uss !

nei aber ehrlich^^

bluewin TV isch doch scho chli en schrott nöd ? ^^

ODER vlt. ischs ja jetzt besser worde scho lang nüt meh negativ's ghört :P


isch um einiges besser als das vo cablecom, aber chasch der ja sälber ä meinig bilde ....

da isch ä demo:

http://tvdemo.swisscom.ch/?lang=de
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 09:48am
Quote (ImAuftragGottes @ 25 Nov 2009 16:37)
isch um einiges besser als das vo cablecom, aber chasch der ja sälber ä meinig bilde ....

da isch ä demo:

http://tvdemo.swisscom.ch/?lang=de


haha

geil ^^

vorallem de typ wo immer näbe mir sitz das wär de letdschdi wo ich bruche :D

wör doch besser wenns en sexy blondine gsi wär nöd ^^ (obwohl die wohl chuum was devo verstah würd :P )

naja^^

i luege sowiso nie tv :P

filme gönd ja au über's internet oder Blue-Ray disc's au in gueter qualität^^

nur das mit de mehrere Tv's in 1 hushalt isch chli blöd greget..

die bluewin box isch ja sicher au nöd gratis :D
Go Back To Deutsch Topic List
Prev186878889901057Next
Add Reply New Topic New Poll