d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev185868788891057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 03:27am
Yeah!

+1 :P

eigentlich söttis ja wie es den *Deutsch* forum git au es Schweiz forum geh..


vlt. mal bim Paul chli go a klopfe ;)
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 03:50am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 10:27am)
Yeah!

+1 :P

eigentlich söttis ja wie es den *Deutsch* forum git au es Schweiz forum geh..


vlt. mal bim Paul chli go a klopfe ;)


für das simmer den aber shcowieder zwenig^^ han irgendwo mal e swisslist gha vomene alte schwizer topic...sind öbe 25 gsi oder so..aber 3/4 vo dene isch eh inaktiv

/e:
zB
louis (Klotar)
maurin (Pepperman)
nadine ( Zöri)
oli (Gizmozilla)
Sean (`Hdr)
Cueqzapper name vergässe lol^^
Mischa (FromTheHell)
renato (Internet.5)
sharkdemi
marc (extremor)


This post was edited by BenediktXVI on Nov 25 2009 03:56am
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 04:03am
Quote (BenediktXVI @ Nov 25 2009 09:50am)
für das simmer den aber shcowieder zwenig^^ han irgendwo mal e swisslist gha vomene alte schwizer topic...sind öbe 25 gsi oder so..aber 3/4 vo dene isch eh inaktiv

/e:
zB
louis (Klotar)
maurin (Pepperman)
nadine ( Zöri)
oli (Gizmozilla)
alex (ImAuftragGottes)
Sean (`Hdr)
Cueqzapper name vergässe lol^^
Mischa (FromTheHell)
renato (Internet.5)
sharkdemi
marc (extremor)


mis idol, än absolut super typ ...

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 25 2009 04:04am
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 04:31am
do wär no

Mauce (d2clan)
Marc (Yuville)
Sonja (kitecat)

meh falled mir grad nüm ii ^^

ihr müend nie schaffe oder ? ^^

This post was edited by D2Clan on Nov 25 2009 04:34am
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 04:45am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 10:31am)
do wär no

Mauce (d2clan)
Marc (Yuville)
Sonja (kitecat)

meh falled mir grad nüm ii ^^

ihr müend nie schaffe oder ? ^^


arbetslos, läbe uf choste vom staat ... :)
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 04:48am
Quote (ImAuftragGottes @ 25 Nov 2009 11:45)
arbetslos, läbe uf choste vom staat ... :)


uss länder !!
(was hesch glehrt ? :D )

xD

naja ^^

de Söilii Virus het mich packt^^

ez gaht d SAU ab ^^


brüeder vom militär hei cho und grad 4 lüüt a gsteckt innerhalb vo 2 tag ^^

ez hani use gfunde für was das d schwizer armee guet isch :D
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 05:14am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 11:48am)
uss länder !!
(was hesch glehrt ? :D )

xD

naja ^^

de Söilii Virus het mich packt^^

ez gaht d SAU ab ^^


brüeder vom militär hei cho und grad 4 lüüt a gsteckt innerhalb vo 2 tag ^^

ez hani use gfunde für was das d schwizer armee guet isch :D


lol^^^^

in chur gsi oder was?^^


ich gang id wirtshaftsmittelschuel...und im moment falled en huufe stunde us wege exkursione vo lehrer wiiterbildige und schwerpunktfach stundeplän änderige usw^^
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 25 2009 05:19am
nene

*inner schwiiz* isch no schlimmer :P

ah ok ^^

schuel isch au ganz chillig..

Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 25 2009 06:21am
Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 10:48am)
uss länder !!
(was hesch glehrt ? :D )

xD

naja ^^

de Söilii Virus het mich packt^^

ez gaht d SAU ab ^^


brüeder vom militär hei cho und grad 4 lüüt a gsteckt innerhalb vo 2 tag ^^

ez hani use gfunde für was das d schwizer armee guet isch :D


han nie öpis glärnt, bi sit 3 jahr arbetslos und gnüsses .. :D

bi glaub scho sidere ewigkeit nüme us mim chäller, weiss nöd mal was für än tag mir händ.

na toll double post, ihr schriebed eifach zlangsam ^^

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 25 2009 06:22am
Go Back To Deutsch Topic List
Prev185868788891057Next
Add Reply New Topic New Poll