Quote (D2Clan @ Nov 25 2009 10:48am)
uss länder !!
(was hesch glehrt ?

)
xD
naja ^^
de Söilii Virus het mich packt^^
ez gaht d SAU ab ^^
brüeder vom militär hei cho und grad 4 lüüt a gsteckt innerhalb vo 2 tag ^^
ez hani use gfunde für was das d schwizer armee guet isch

han nie öpis glärnt, bi sit 3 jahr arbetslos und gnüsses ..

bi glaub scho sidere ewigkeit nüme us mim chäller, weiss nöd mal was für än tag mir händ.
na toll double post, ihr schriebed eifach zlangsam ^^
This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 25 2009 06:22am