d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18586878889478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 2 2009 03:45am
Quote (Lux0r @ Tue, Jun 2 2009, 11:36am)
beides ;)

werde mich mit aranski (und vllt. fil) treffen und bisl schaun, was so geht :P

vllt nachtschicht :lol:


gibts jo nimma, haßt jetz club couture, kannst noch praterdome oder millenium gehn^^
Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold: 105.70
Jun 2 2009 04:31am
Quote (Steffi @ Tue, Jun 2 2009, 09:50am)
dem einzig wahren :D

brrrrrrrrrrrrrrrr gestern beim schwarzfahrn erwuschn


tzzz ... wenigstens wars nit beim autofahren ohne führerschein ^^ wär schlechter gwesen ^^
Member
Posts: 22,605
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1.01
Warn: 40%
Jun 2 2009 05:22am
Quote (Steffi @ Tue, 2 Jun 2009, 10:50)
dem einzig wahren :D

brrrrrrrrrrrrrrrr gestern beim schwarzfahrn erwuschn


Steffi is beim Scammen erwuschen worden! :o
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
Jun 2 2009 02:43pm
Quote (tcl @ Tue, Jun 2 2009, 01:22pm)
Steffi is beim Scammen erwuschen worden! :o


kann ma nur hoffn das des njaguar nit mitbekommt!
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 2 2009 02:48pm
Quote (InVinoVeritas @ Mon, Apr 20 2009, 06:52pm)
aus dem wunderschönen wien gnä frau


oida ah wiena nah des geht voi ois leiwand?
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 2 2009 02:49pm
Quote (fOly @ Tue, Jun 2 2009, 10:48pm)
oida ah wiena nah des geht voi ois leiwand?


dere, wie hommas, hob docht du bist pole xD
aus woichm hieb bistn?
Member
Posts: 806
Joined: Jul 15 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 90%
Jun 2 2009 02:51pm
was labert ihr hurensöhne naziköpfe
Banned
Posts: 1,740
Joined: May 15 2009
Gold: 0.25
Warn: 80%
Jun 2 2009 02:52pm
Quote (treu @ Tue, Jun 2 2009, 10:51pm)
was labert ihr hurensöhne naziköpfe


ich wünsche mir grad einen bestimmten ösi zurück..
Banned
Posts: 2,228
Joined: Oct 3 2008
Gold: 4.00
Warn: 10%
Jun 2 2009 02:52pm
ftw eure sprache suckt kann die ned lesen
Member
Posts: 62,676
Joined: Sep 14 2007
Gold: 11,907.97
Jun 2 2009 02:52pm
Quote (InVinoVeritas @ Tue, Jun 2 2009, 10:49pm)
dere, wie hommas, hob docht du bist pole xD
aus woichm hieb bistn?


na jo des is ah longe gschicht

des dauat bis ih des do hie text !
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18586878889478Next
Add Reply New Topic New Poll