d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev184858687881057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 24 2009 02:11pm
EH WAs isch loooss ? :)

Heidi happy :D

ich glaubs chuum das es en schwizer topiCK git :D
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 24 2009 02:16pm
Quote (Medusa @ Nov 24 2009 08:06pm)
nö, kei zit, bin mit Torchlight beschäftiget :D


mol so paar froge wäg dem game... eschs gratis? und jo , wie imauftraggottes(name grad vergässe ;) ) gfrogt het , wie eschs?


Quote (D2Clan @ Nov 24 2009 08:11pm)
EH WAs isch loooss ? :)

Heidi happy :D

ich glaubs chuum das es en schwizer topiCK git :D


jo jetzt weisches hm ? grad tracke ond emmer schön drischriibe, send jo so wenig do, gläbi emel^^

e: ab go two and a half men go luege :P

This post was edited by VirTuaL69 on Nov 24 2009 02:17pm
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 24 2009 02:17pm
ja werdet nöd all zu viel siii :D

So Btw. näbediii ^^

Gits eigentlch en Aktive Schwizer Clan ? :)
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 24 2009 02:18pm
Quote (D2Clan @ Nov 24 2009 08:17pm)
ja werdet nöd all zu viel siii :D

So Btw. näbediii ^^

Gits eigentlch en Aktive Schwizer Clan ? :)


ned dasi wössti, so , aber jetzt uf pro7 schalte ;)
Member
Posts: 12,186
Joined: Jun 1 2007
Gold: 3,062.82
Nov 24 2009 02:20pm
nah kei Tv in riich wiite :D

Demfal isch min clan de einzig aktiv :P

sind zwar nur no 2 schweizer drinn aber das spielt ja kei rolle ;)


zum verbiiluege: Op D2.Clan

und btw. im CHE-1 de D2-Europe-Che-1 :D ich au mir ^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 24 2009 02:30pm
naja isch hsco öbe sicher de 10ti repost vom schwizer topic das gits scho sit 07^^ aber isch immer wieder chli ide versenkig verschwunde...ehemaligi gründer isnd ich und sean (`HdR) gsi^^

git eigentlich relativ vil schwizer uf jsp, meh als mer eig denke würd..aber sind alli so inaktiv oder eifach nie im gersub^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 24 2009 02:41pm
Quote (BenediktXVI @ Nov 24 2009 08:30pm)
naja isch hsco öbe sicher de 10ti repost vom schwizer topic das gits scho sit 07^^ aber isch immer wieder chli ide versenkig verschwunde...ehemaligi gründer isnd ich und sean (`HdR) gsi^^

git eigentlich relativ vil schwizer uf jsp, meh als mer eig denke würd..aber sind alli so inaktiv oder eifach nie im gersub^^


so ich platzte jetzt dänn grad, das ischs zeiche dasi muen go penne ... :D
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Nov 24 2009 03:01pm
Quote (D2Clan @ Nov 24 2009 08:20pm)
nah kei Tv in riich wiite :D

Demfal isch min clan de einzig aktiv :P

sind zwar nur no 2 schweizer drinn aber das spielt ja kei rolle ;)


zum verbiiluege: Op D2.Clan

und btw. im CHE-1 de D2-Europe-Che-1 :D ich au mir ^^


evtl luegi ja mal verbii ;)


Quote (ImAuftragGottes @ Nov 24 2009 08:41pm)
so ich platzte jetzt dänn grad, das ischs zeiche dasi muen go penne ... :D


mer send der trotzdem sehr dankbar öber das topic :)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 24 2009 11:33pm
Quote (VirTuaL69 @ Nov 24 2009 09:01pm)
evtl luegi ja mal verbii ;)




mer send der trotzdem sehr dankbar öber das topic :)


irgendwo müemer ja eusi plus eis sammle .. :D
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 25 2009 03:19am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 25 2009 06:33am)
irgendwo müemer ja eusi plus eis sammle .. :D


hani öbis falsches gseit? has natürli unendlich parat vo dier gfunde dasdu de wieder zum läbe erweckt häsch ofc :) thx

+1 btw
Go Back To Deutsch Topic List
Prev184858687881057Next
Add Reply New Topic New Poll