d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18384858687478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 02:06pm
Quote (Steffi @ Fri, May 29 2009, 09:59pm)
nah 1 aufnahme test. 5 oder 6 stunden lang am 3. juli...

hoff i schaffs, an die ganzen emsler die bestanden haben, wie viel punkte habts ihr damals ghabt?


jojo datum kenn i eh hob nua die onmödung vasamt , wüsst donn in innsbruck bleibn oda gehst noch wean? :wallbash:
Member
Posts: 17,628
Joined: Mar 24 2005
Gold: 7,296.02
May 29 2009 02:06pm
Quote (Bonespirit85 @ Fri, 29 May 2009, 22:01)
Doch. Da ihr so viel Sauerkraut fresst, habt ihr keine Zeit zum chatten in nem speziellen Thread :>


das kannst du doch nicht auf alle deutsche pauschalisieren!

außerdem me = kinnak = | = sauerkraut
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
May 29 2009 02:30pm
Quote (Dopebauer @ Fri, May 29 2009, 10:06pm)
das kannst du doch nicht auf alle deutsche pauschalisieren!

außerdem me = kinnak = | = sauerkraut


War auch nicht ernst gemeint. Sauerkraut ist lecker ^^
Banned
Posts: 5,812
Joined: Apr 10 2007
Gold: 5.00
Warn: 10%
May 29 2009 03:20pm
Quote (Steffi @ Fri, May 29 2009, 08:51pm)
innsbruck und wien ;)

wead scho wean :D


Wien ist so shon Stadt...
Banned
Posts: 240
Joined: Apr 19 2009
Gold: 0.00
May 29 2009 03:37pm
wien hirschstetten
Member
Posts: 1,649
Joined: Apr 7 2009
Gold: 0.30
May 29 2009 03:38pm
OIDA gehts die hittn oini krochn
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 31 2009 07:31am
Uiuiui leidln, wos isn mit unsam ormen topic possiert, miaßt ma uns mea drum kimman
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
Jun 1 2009 04:09am
guate idee ^_^ nur i bin im moment nit wirklich oft auf jsp, bin grad am bleach durchschaugn (des gibs zwar schu recht lang aba erst vor kurzn aufn gschmack kemmen) :)
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold: 7.67
Jun 1 2009 01:11pm
sodale, auch wieder im lande & lappy neu aufgesetzt

kack wetter hier seit tagen - nix mit sonnalen :cry:
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
Jun 1 2009 01:12pm
Quote (@Home @ Mon, Jun 1 2009, 09:11pm)
sodale, auch wieder im lande & lappy neu aufgesetzt

kack wetter hier seit tagen - nix mit sonnalen :cry:


wo woastn?
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18384858687478Next
Add Reply New Topic New Poll