d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18283848586478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,400
Joined: Jan 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 29 2009 09:20am
hehe wa get hier ab ey :)

ainer vu eu in der nähe von götzis altach hohenems :D?xDD
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
May 29 2009 12:31pm
Quote (TimMcIlrath @ Fri, May 29 2009, 05:06pm)
gscheids gwitter woa jetzt ba uns, ghagelt hods a nu, donnert wie sau^^

geils wetter, heit ka fuasboi match, scheiße afoch


Größe: Taubenei
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
May 29 2009 01:29pm
grias eing leitln. und wos tuats am wochenend ois? i werd amoi morgn kräftig furtgehn nachdem i heut mei prüfung gschofft hob ;)
Member
Posts: 22,768
Joined: Mar 9 2006
Gold: 27,385.83
Trader: Trusted
May 29 2009 01:31pm
Quote (Ragnaroek @ Fri, May 29 2009, 09:29pm)
grias eing leitln. und wos tuats am wochenend ois? i werd amoi morgn kräftig furtgehn nachdem i heut mei prüfung gschofft hob ;)


gratuliere zua bestondenen prüfung

i wea am wochenende a bissl mein geburtstog feian miasn^^
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 01:46pm
Quote (Ragnaroek @ Fri, May 29 2009, 09:29pm)
grias eing leitln. und wos tuats am wochenend ois? i werd amoi morgn kräftig furtgehn nachdem i heut mei prüfung gschofft hob ;)


jo hätt scho lust wos z'mochn nua meine gonzn havara sind ua zach drauf weus sovü für de mündliche matura lernan miassn :rolleyes:
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold: 3,667.29
Trader: Trusted
May 29 2009 01:51pm
Quote (InVinoVeritas @ Fri, May 29 2009, 04:06pm)
kernstoff is hoit hoart....
btw steffi wo host die denn überoi ongmoidt fürs medizinstudium??


innsbruck und wien ;)

wead scho wean :D
Member
Posts: 17,628
Joined: Mar 24 2005
Gold: 7,296.02
May 29 2009 01:53pm
kann ich auch ein

"Der offizielle Deutschland-Thread @JSP"

aufmachen?~~

wie ich sehe grenzen sich hier die versch nationen voneinander ab die doch eigentlich der gleichen rasse angehören.

warum?
-niemand weiß es...
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 01:55pm
Quote (Steffi @ Fri, May 29 2009, 09:51pm)
innsbruck und wien ;)

wead scho wean :D


jo eh..muaßt den aufnahme test donn in beidn städtn mochn oda konnst wennst eam in innsbruck bestondn host a in wean studiern?
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold: 3,667.29
Trader: Trusted
May 29 2009 01:59pm
nah 1 aufnahme test. 5 oder 6 stunden lang am 3. juli...

hoff i schaffs, an die ganzen emsler die bestanden haben, wie viel punkte habts ihr damals ghabt?
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
May 29 2009 02:01pm
Quote (Dopebauer @ Fri, May 29 2009, 09:53pm)
kann ich auch ein

"Der offizielle Deutschland-Thread @JSP

aufmachen?~~

wie ich sehe grenzen sich hier die versch nationen voneinander ab die doch eigentlich der gleichen rasse angehören.

warum?
-niemand weiß es...


Doch. Da ihr so viel Sauerkraut fresst, habt ihr keine Zeit zum chatten in nem speziellen Thread :>
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18283848586478Next
Add Reply New Topic New Poll