d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev18182838485478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,761
Joined: Nov 9 2008
Gold: 246.00
May 29 2009 06:22am
Quote (pepi @ Fri, 29 May 2009, 14:17)
du bist kein ösi -.-


Ich weiß pepi ich ein Pfälzer du hörst mich doch immer im ts <_<
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
May 29 2009 06:26am
Die Wiener sind scho lustig ;D
Member
Posts: 10,264
Joined: Jan 18 2009
Gold: 4.30
May 29 2009 06:39am
Quote (Ragnaroek @ Fri, 29 May 2009, 12:56)
so gratulier jetzt nochmal allen die die matura schriftlich zumindest absolviert haben ;)
und jetzt hauts eich eini in die mündliche leitln!


österreichter?????
hätt i ma jetz ned docht ^^
hob eher gmoant der is aus dänemark oder so epas!!
sist imma in die englishn topics gsehn
Retired Moderator
Posts: 4,993
Joined: Jun 27 2007
Gold: 3,667.29
Trader: Trusted
May 29 2009 08:01am
najo najo

chemie wird eZ, mathe a, bissal schiss han i vor englisch und bio^^
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 08:06am
Quote (Steffi @ Fri, May 29 2009, 04:01pm)
najo najo

chemie wird eZ, mathe a, bissal schiss han i vor englisch und bio^^


kernstoff is hoit hoart....
btw steffi wo host die denn überoi ongmoidt fürs medizinstudium??
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
May 29 2009 08:57am
kimmt des lei mir vor oda is es in tirol recht kalt?
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 08:59am
Quote (GoA_dAnY @ Fri, May 29 2009, 04:57pm)
kimmt des lei mir vor oda is es in tirol recht kalt?


woas ned wias in tirol is oba bei uns in wean, ists orschkoid, dann scheint die sun, donn regnets
gfoit ma ned
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
May 29 2009 09:01am
Quote (InVinoVeritas @ Fri, May 29 2009, 04:59pm)
woas ned wias in tirol is oba bei uns in wean, ists orschkoid, dann scheint die sun, donn regnets
gfoit ma ned


nja bei uns scheinnt die sun aba wind geht a bissl, wolkn san a am himmel aba gregnet hats no nit so viel i woas
Member
Posts: 13,488
Joined: Apr 28 2007
Gold: 2.42
May 29 2009 09:06am
gscheids gwitter woa jetzt ba uns, ghagelt hods a nu, donnert wie sau^^

geils wetter, heit ka fuasboi match, scheiße afoch
Member
Posts: 16,760
Joined: Mar 11 2007
Gold: 100.00
May 29 2009 09:17am
hui klingt ja spitze..^^
Go Back To Deutsch Topic List
Prev18182838485478Next
Add Reply New Topic New Poll