Quote (InVinoVeritas @ Fri, May 29 2009, 04:59pm)
woas ned wias in tirol is oba bei uns in wean, ists orschkoid, dann scheint die sun, donn regnets
gfoit ma ned
nja bei uns scheinnt die sun aba wind geht a bissl, wolkn san a am himmel aba gregnet hats no nit so viel i woas