d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev180818283841057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Nov 14 2009 12:08pm
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 14 2009 06:04pm)
irgendwie hanis gfühl du häsches nöd so mit sport .. ? ;)

Snowboarde und Ski fahre würdi na säge womer nöd schlecht sind. Aber früehner simer da au mal besser gsi ...


heyhey ich spiel jedi wuche basketball :) bin au immer für e rundi fuessball z ha. und tanze im club zählt irgendwiä au dazue ^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 14 2009 12:08pm
Quote (ZaftigFetus @ Nov 14 2009 06:48pm)
lol sit wänn isch unihockey überhaupt en richtige sport ;p isch doch nur gegesiitiges schiibei-schlah


bide bis zu 10 jährige stimmich dir da zue

alles nachher wirds recht aspruchsvoll und taktisch
lueg mal unihockey uf hochem niveau, zB länderspil (schwiz ghört zude beste)
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 15 2009 09:27am
so, hüt obig gohts um d wurscht.

was glaubet ihr wer gwünnt?

schwiz oder nigeria? :ph34r:
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 15 2009 09:28am
Quote (Medusa @ Nov 15 2009 03:27pm)
so, hüt obig gohts um d wurscht.

was glaubet ihr wer gwünnt?

schwiz oder nigeria?  :ph34r:


schwiz natürli, d"nigerianer sind alli um 8 jahr älter. die möged doch nöd .... ;)
Member
Posts: 1,649
Joined: Apr 7 2009
Gold: 0.30
Nov 15 2009 09:30am
alles klar, guter thread hier ! ^^

This post was edited by Prytox on Nov 15 2009 09:38am
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 15 2009 09:34am
Quote (Prytox @ 15 Nov 2009 17:30)
wtf ? ihr redet deutsch also braucht ihr kein eigenen topic ty gtfo plox


Aber aber, lieber Herr Partner Prytox

Um die Minderheiten in diesem Forum zu schützen, ist ein solcher Thread dringend von Nöten. ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 15 2009 09:38am
Quote (Prytox @ Nov 15 2009 03:30pm)
wtf ? ihr redet deutsch also braucht ihr kein eigenen topic ty gtfo plox


Soviel zum thema oswald und eier würd "nie" afang zflame ...

warum nämed ihr eigetli sätigi vollpföste uf oder düend si au na verteidige?^^

This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 15 2009 09:38am
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 15 2009 10:20am
Quote (ImAuftragGottes @ 15 Nov 2009 17:38)
Soviel zum thema oswald und eier würd "nie" afang zflame ...

warum nämed ihr eigetli sätigi vollpföste uf oder düend si au na verteidige?^^


Quote (Prytox @ 15 Nov 2009 17:30)
alles klar, guter thread hier ! ^^


i weiss gar nöd vo was dass du redisch ^_^

Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 15 2009 10:42am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 15 2009 04:38pm)
Soviel zum thema oswald und eier würd "nie" afang zflame ...

warum nämed ihr eigetli sätigi vollpföste uf oder düend si au na verteidige?^^


op isch doch eh zu 99% de abschaum vom gersub...de witz isch au scho lang usglutscht...

imo wirds geg nigeria hart aber schwiz günnt knapp :D
Member
Posts: 11,451
Joined: Apr 16 2006
Gold: 0.00
Nov 15 2009 10:47am
Quote (BenediktXVI @ 8 Nov 2009 23:22)
oli du bisch au muscle car fan?^^
findi parat^^


Muah, natürlech ^^ Om mi Vater blibt mer ned vell anders öbrig. Er het sälber 2 Firebirds (Targa ond Cabrio <3 ) Ond ich han am Fritig praktischi Prüefig ^_^

Btw: Mini sexy Trophy http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=37170581&f=170 Atm geb i nor chli ah demet xD Verchauf si vlt em Februar.
Go Back To Deutsch Topic List
Prev180818283841057Next
Add Reply New Topic New Poll