d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev179808182831057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Nov 7 2009 02:11pm
haha :lol:

bellinzona scho wieder verlore

zerscht 1:7, denn 0:5 und jettz 0:7

This post was edited by Medusa on Nov 7 2009 02:12pm
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 8 2009 03:22pm
oli du bisch au muscle car fan?^^
findi parat^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 13 2009 03:46pm
schwizer u-17 isch am risse^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 14 2009 04:56am
Quote (BenediktXVI @ Nov 13 2009 09:46pm)
schwizer u-17 isch am risse^^


scho na geil wämer so dänkt was für äs niveau mir i dä super league händ und dänn als nati + u17 ^^

Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 14 2009 05:03am
simemr ehrlich es lit doch eifach dra dasd usländer für eus ide u-17 no risset^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 14 2009 05:40am
Quote (BenediktXVI @ Nov 14 2009 11:03am)
simemr ehrlich es lit doch eifach dra dasd usländer für eus ide u-17 no risset^^


Dänn chasch aber au jede Sport dä zue zehle ... ^^
Banned
Posts: 1,330
Joined: Feb 3 2009
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 14 2009 05:46am
Quote (ImAuftragGottes @ 14 Nov 2009 12:40)
Dänn chasch aber au jede Sport dä zue zehle ... ^^


xD
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Nov 14 2009 11:28am
Quote (ImAuftragGottes @ Nov 14 2009 12:40pm)
Dänn chasch aber au jede Sport dä zue zehle ... ^^


^^

ussert unihockey imo :)
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Nov 14 2009 11:48am
Quote (BenediktXVI @ Nov 14 2009 05:28pm)
^^

ussert unihockey imo :)


lol sit wänn isch unihockey überhaupt en richtige sport ;p isch doch nur gegesiitiges schiibei-schlah
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Nov 14 2009 12:04pm
Quote (ZaftigFetus @ Nov 14 2009 05:48pm)
lol sit wänn isch unihockey überhaupt en richtige sport ;p isch doch nur gegesiitiges schiibei-schlah


irgendwie hanis gfühl du häsches nöd so mit sport .. ? ;)

Snowboarde und Ski fahre würdi na säge womer nöd schlecht sind. Aber früehner simer da au mal besser gsi ...
Go Back To Deutsch Topic List
Prev179808182831057Next
Add Reply New Topic New Poll