Quote (RoD_Saladin @ Fri, May 29 2009, 08:32am)
gratuliere
des schaut scho eher wia mei matura zeignis aus^^ des vu da steffi is jo scho fost unsympatisch guad

ja volle zach ...
wobei i ma in deutsch echt was besseres erwartet hätt, aber wenn ma 200 wörter eigene meinung schreibt, geht des halt nimma ^^
und englisch - mei prof hätt i nie gedacht, dass i was besseres wie an 4er schaff ^^ xD