d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev17980818283478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 28 2009 01:52pm
Quote (Steffi @ Thu, May 28 2009, 09:50pm)
jo

englisch: 2
deutsch: 2
mathe: 1


ned schlecht!
me
deutsch: 1
englisch: 2
mathe: 4 :fume:
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
May 28 2009 02:22pm
Quote (Steffi @ Thu, May 28 2009, 07:50pm)
jo

englisch: 2
deutsch: 2
mathe: 1


strebi :P

hatte damals

e:2
d:2
mathe:3

gratuliere dir steffi ;)
Member
Posts: 22,768
Joined: Mar 9 2006
Gold: 27,385.83
Trader: Trusted
May 28 2009 03:09pm
Quote (Steffi @ Thu, May 28 2009, 09:50pm)
jo

englisch: 2
deutsch: 2
mathe: 1


owa hallo; des is owa ned schlecht :hail:


hu grod mei 51 mq gefailed mit meim monk und des a nu an da 3ten tür :cry:
Banned
Posts: 5,812
Joined: Apr 10 2007
Gold: 5.00
Warn: 10%
May 28 2009 03:10pm
Ist Steffi von Österreich?
Ich mag Steffi :love:
Member
Posts: 16,112
Joined: Mar 30 2009
Gold: 5,035.50
May 29 2009 01:24am
Quote (Vejit @ Thu, May 28 2009, 11:10pm)
Ist Steffi von Österreich?
Ich mag Steffi  :love:


jo is sie
Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold: 105.70
May 29 2009 01:27am
mei schriftliche matura:

deutsch: 3
englisch: 3
mathe: 4

1 punkt weniger in mathe, und i hätt an fetzen :P aber gschafft is gschafft :D
Member
Posts: 22,768
Joined: Mar 9 2006
Gold: 27,385.83
Trader: Trusted
May 29 2009 01:32am
Quote (Soralein @ Fri, May 29 2009, 09:27am)
mei schriftliche matura:

deutsch: 3
englisch: 3
mathe: 4

1 punkt weniger in mathe, und i hätt an fetzen :P aber gschafft is gschafft :D


gratuliere :thumbsup:

des schaut scho eher wia mei matura zeignis aus^^ des vu da steffi is jo scho fost unsympatisch guad :P

Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold: 105.70
May 29 2009 01:42am
Quote (RoD_Saladin @ Fri, May 29 2009, 08:32am)
gratuliere  :thumbsup:

des schaut scho eher wia mei matura zeignis aus^^ des vu da steffi is jo scho fost unsympatisch guad :P


ja volle zach ...

wobei i ma in deutsch echt was besseres erwartet hätt, aber wenn ma 200 wörter eigene meinung schreibt, geht des halt nimma ^^

und englisch - mei prof hätt i nie gedacht, dass i was besseres wie an 4er schaff ^^ xD
Member
Posts: 22,768
Joined: Mar 9 2006
Gold: 27,385.83
Trader: Trusted
May 29 2009 01:54am
Quote (Soralein @ Fri, May 29 2009, 09:42am)
ja volle zach ...

wobei i ma in deutsch echt was besseres erwartet hätt, aber wenn ma 200 wörter eigene meinung schreibt, geht des halt nimma ^^

und englisch - mei prof hätt i nie gedacht, dass i was besseres wie an 4er schaff ^^ xD


wenn dea prof ned daleid das wea a eigene meinung hod donn is a söwa schuid^^
Member
Posts: 24,866
Joined: Jun 30 2005
Gold: 9,000.00
May 29 2009 04:27am
Hey Steffi, durch den neuen Topic bist du jetzt noch berühmter als sowieso schon ~
Go Back To Deutsch Topic List
Prev17980818283478Next
Add Reply New Topic New Poll