Quote (BenediktXVI @ Sun, Oct 18 2009, 09:00pm)
oh ja...
und wieso bloss ned holland? ich finds e abartig geili mannschaft....holland isch eifach es krasses fuessballland..bin si scho siti 6i bin fan^^
i weiss ne einersiits wördis ne scho gönne , aber so wie ich das en erennerig han, send mer zemlech arrogant vorcho.. was au emmer, send jednfalls alli scho schööön en stemmig demfal

ond i gang mol go schlööferle

guet nacht zäme^^