d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev174757677781057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 18 2009 02:50pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sat, Oct 17 2009, 11:15am)
portugal söll eifach use .. :D


wägm cristiano do? chani ned ab das tussi^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Oct 18 2009 03:00pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sat, Oct 17 2009, 12:15pm)
portugal söll eifach use .. :D


oh ja...

und wieso bloss ned holland? ich finds e abartig geili mannschaft....holland isch eifach es krasses fuessballland..bin si scho siti 6i bin fan^^
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 18 2009 03:06pm
Quote (BenediktXVI @ Sun, Oct 18 2009, 09:00pm)
oh ja...

und wieso bloss ned holland? ich finds e abartig geili mannschaft....holland isch eifach es krasses fuessballland..bin si scho siti 6i bin fan^^


i weiss ne einersiits wördis ne scho gönne , aber so wie ich das en erennerig han, send mer zemlech arrogant vorcho.. was au emmer, send jednfalls alli scho schööön en stemmig demfal :)
ond i gang mol go schlööferle ;) guet nacht zäme^^
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Oct 18 2009 03:19pm
Quote (BenediktXVI @ Sun, 18 Oct 2009, 23:00)
oh ja...

und wieso bloss ned holland? ich finds e abartig geili mannschaft....holland isch eifach es krasses fuessballland..bin si scho siti 6i bin fan^^


holland spiel guete und schöne fuessball

nur langet das leider nöd immer, siehe letschi em, sinds ziemlich früeh usegheit :(
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Oct 19 2009 01:16pm
Quote (Medusa @ Sun, Oct 18 2009, 10:19pm)
holland spiel guete und schöne fuessball

nur langet das leider nöd immer, siehe letschi em, sinds ziemlich früeh usegheit :(


ja scho...passiertene immer wieder...aber ich lieb halt eifach ihri spiler und ihri art z spile :)
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Oct 22 2009 11:14am
ufe demit
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 22 2009 11:43am
esch so arschchalt shco sett paar woche, i hasse wenter-.- 2 wocher skifahre und denn aber weder wegg demet ^^
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Oct 22 2009 12:31pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 22 Oct 2009, 19:43)
esch so arschchalt shco sett paar woche, i hasse wenter-.- 2 wocher skifahre und denn aber weder wegg demet ^^


no 3 posts denn hesch leet-posts (1337) ^_^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 22 2009 12:33pm
Quote (BenediktXVI @ Sun, Oct 18 2009, 09:00pm)
oh ja...

und wieso bloss ned holland? ich finds e abartig geili mannschaft....holland isch eifach es krasses fuessballland..bin si scho siti 6i bin fan^^


mini nachbere sind holländer, vo dem her sinds mer eigetli au sympatisch .. :D

Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Oct 23 2009 01:51pm
morn bini endlich wieder nach 4 wuche sprachufenthalt in cambridge dihei ide schöne schwiz!^^
Go Back To Deutsch Topic List
Prev174757677781057Next
Add Reply New Topic New Poll