d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev172737475761057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Oct 15 2009 03:12pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:10)
aso, d wm gönnt jo wohl spanie oder  d rosse, hätti nie dänkd, aber d rosse spele sehr schöne fuessball^^ sofärn d rosse öberhaupt debii send? ha nämmli ke anig ;)
btw grad vo mim eigete match zruggcho, 1platzierte gäg de 2ti, muhahah 2-1 win :P


russland muess barage überstoh(ka wieme das schribt^^)
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Oct 15 2009 03:13pm
Quote (biglebowski1985 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:12)
russland muess barage überstoh(ka wieme das schribt^^)


so wie is ein post über dim gschribe han :D
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 15 2009 03:13pm
Quote (Medusa @ Thu, Oct 15 2009, 09:11pm)
d russe müend id barrage


die wärdes scho schaffe demfal, aber semmer doch mol ehrlech do , esch vo üs schwiizer niemert för die düütsche?
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Oct 15 2009 03:13pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:13)
die wärdes scho schaffe demfal, aber semmer doch mol ehrlech do , esch vo üs schwiizer niemert för die düütsche?


wieso sötte mer?

d schwiiz isch jo debi ^_^
Member
Posts: 11,451
Joined: Apr 16 2006
Gold: 0.00
Oct 15 2009 03:14pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:13)
die wärdes scho schaffe demfal, aber semmer doch mol ehrlech do , esch vo üs schwiizer niemert för die düütsche?


Lol'd... Be emmer förd ossesiiter. Spellt Triniad weder met? x)
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Oct 15 2009 03:14pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:13)
die wärdes scho schaffe demfal, aber semmer doch mol ehrlech do , esch vo üs schwiizer niemert för die düütsche?


nei danke^^
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 15 2009 03:15pm
Quote (Gizmozilla @ Thu, Oct 15 2009, 09:14pm)
Lol'd... Be emmer förd ossesiiter. Spellt Triniad weder met? x)


sowiit ich weiss need nei''^^


Quote (biglebowski1985 @ Thu, Oct 15 2009, 09:14pm)
nei danke^^


de beni froh, ha ebe s gfüehl die letshde spel händs wörkli noor glöck ghaa ... hasi em fuessball ne wörkli gärn ^^
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Oct 15 2009 03:17pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:15)
sowiit ich weiss need nei''^^




de beni froh, ha ebe s gfüehl die letshde spel händs wörkli noor glöck ghaa ... hasi em fuessball ne wörkli gärn ^^


weiss ned ha d mätch vo dene ned wörkli verfolgt, was me ufregt esch die hend eifach immer en easy grp

This post was edited by biglebowski1985 on Oct 15 2009 03:18pm
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 15 2009 03:26pm
Quote (biglebowski1985 @ Thu, Oct 15 2009, 09:17pm)
weiss ned ha d mätch vo dene ned wörkli verfolgt, was me ufregt esch die hend eifach immer en easy grp


jo weisch so goal ede 90igste minute ond so züg , da esch so züg womi ufregt, wo wörkli de ganz match lang ke spannig oderso vorhande esch, ond de macheds goal chorz... da esch för mech kes rechtigs spel^^
das met de easy grp stemmt ofc au^^ naja , hoffe doch mo starch das si sehr früeh usscheide wärde denne^^
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Oct 15 2009 03:27pm
Quote (VirTuaL69 @ Thu, 15 Oct 2009, 23:26)
jo weisch so goal ede 90igste minute ond so züg , da esch so züg womi ufregt, wo wörkli de ganz match lang ke spannig oderso vorhande esch, ond de macheds goal chorz... da esch för mech kes rechtigs spel^^
das met de easy grp stemmt ofc au^^ naja , hoffe doch mo starch das si sehr früeh usscheide wärde denne^^


90igste min goal esch emmer mafia verdächtig^^
Go Back To Deutsch Topic List
Prev172737475761057Next
Add Reply New Topic New Poll