d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev170717273741057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 55,683
Joined: Aug 10 2006
Gold: 23,382.21
Oct 14 2009 02:05pm
gz schweiz =)
Member
Posts: 21,912
Joined: Aug 2 2006
Gold: 252.00
Oct 14 2009 02:05pm
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Oct 14 2009, 09:04pm)
südafrika mir chömed .. ;)


d2jsp Forums -> Deutsch -> ### Än Thread Für Nume Schwizer ###

in deutschland zählt bundes vor landes recht


da du dich im ger sub befindest wärs kuhl wenn du deutsch reden würdest damit deine mitmember auch verstehen was du sagst
Member
Posts: 11,451
Joined: Apr 16 2006
Gold: 0.00
Oct 14 2009 02:05pm
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, 14 Oct 2009, 22:04)
südafrika mir chömed .. ;)


We eschs usgange?
Member
Posts: 35,337
Joined: May 24 2005
Gold: 3,205.00
Oct 14 2009 02:07pm
Quote (Gizmozilla @ Wed, Oct 14 2009, 10:05pm)
We eschs usgange?


0-0, gz :cheers:

This post was edited by AWOS on Oct 14 2009 02:07pm
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Oct 14 2009 02:07pm
Quote (Zwick @ Wed, Oct 14 2009, 08:05pm)
d2jsp Forums -> Deutsch -> ### Än Thread Für Nume Schwizer ###

in deutschland zählt bundes vor landes recht


da du dich im ger sub befindest wärs kuhl wenn du deutsch reden würdest damit deine mitmember auch verstehen was du sagst


Dein Pech das wir uns hier auf einer Amerikanischen Seite befinden, aber nice try ...

wämer all die mannschafte gseht wo sich qualifiziert händ und dänn schwiz aluegt ... das isch eifach hammer .. :D
Member
Posts: 21,912
Joined: Aug 2 2006
Gold: 252.00
Oct 14 2009 02:07pm
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Oct 14 2009, 09:07pm)
Dein Pech das wir uns hier auf einer Amerikanischen Seite befinden, aber nice try ...

wämer all die mannschafte gseht wo sich qualifiziert händ und dänn schwiz aluegt ... das isch eifach hammer .. :D


dann poste doch mal deutsch im polaken forum
Member
Posts: 35,337
Joined: May 24 2005
Gold: 3,205.00
Oct 14 2009 02:10pm
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Oct 14 2009, 10:07pm)
wämer all die mannschafte gseht wo sich qualifiziert händ und dänn schwiz aluegt ... das isch eifach hammer .. :D


hitzfeld > all
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Oct 14 2009 02:14pm
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Oct 14 2009, 08:07pm)
Dein Pech das wir uns hier auf einer Amerikanischen Seite befinden, aber nice try ...

wämer all die mannschafte gseht wo sich qualifiziert händ und dänn schwiz aluegt ... das isch eifach hammer .. :D


hoffe mers, dases d schwiizer denne wiit brenge ;) wasi zwar ned glaube aber joo^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Oct 14 2009 03:59pm
Quote (VirTuaL69 @ Wed, Oct 14 2009, 09:14pm)
hoffe mers, dases d schwiizer denne wiit brenge ;) wasi zwar ned glaube aber joo^^


naja was d schwiz im moment für fuessball abliferet isch ja nöd grad beruuschend..debi hettets imo mit spiler wie barnetta benaglio ( us mim wohnort spreitenbach!!1!^^)
derdiyok frei inler lichststeiner usw riise potential imo...

wer isch für euch favorit ufd wm?
ich denk mal spanie...und krasse ussesiter wos sehr wiit bringe wird wird imo serbie si

Quote (Zwick @ Wed, Oct 14 2009, 09:05pm)
d2jsp Forums -> Deutsch -> ### Än Thread Für Nume Schwizer ###

in deutschland zählt bundes vor landes recht


da du dich im ger sub befindest wärs kuhl wenn du deutsch reden würdest damit deine mitmember auch verstehen was du sagst

mir reded scho dütsch nur chli mitemne härtere akzent :)

This post was edited by BenediktXVI on Oct 14 2009 04:00pm
Member
Posts: 2,507
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.79
Warn: 10%
Oct 14 2009 05:04pm
haai
wi gähts ui?
Go Back To Deutsch Topic List
Prev170717273741057Next
Add Reply New Topic New Poll