Quote (Gizmozilla @ Sun, Oct 11 2009, 08:07pm)
Gar nüt me ^^
Kei Belder/Vids me poste, kei Pm's me schribe, cha nömme of Profil vo de User, ne mol mis eigne. Gsehne kei Sigs me ond FG esch gsperrt ^^
Aber vorussechtlech weder 60% e 3 Woche.
^^^^
ja guet ufs meiste chasch eh me oder weniger verzichte
bi 60 prozent chasch wieder bilder / vids poste? oder eifachw ieder zuegriff uf fg?