Quote (Plaxic @ 29 Mar 2022 20:39)
naja durchimpfungsraten sind einfach hoch ergo verrecken mehr geimpfte
in tschibutistan wo nicht geimpft wurde wird auch nicht getestet
bei ner variante die n schupfen gleich kommt und fast jeder hat/hatte ist natürlich auch die todeszahl hoch, das zeigt jetzt eher wie dumm die definition von covid todesfällen ist. das heißt aber keinesfalls dass die alle verrecken weil sie geimpft sind
ich mein in uk hat man was? nach zoe tracker ungefähr 1 in 19 infizierte zurzeit, jo rechnet man das hoch auf die natürliche sterberate und durchimpfungsrate is da jetzt dann nix außergewöhnliches dabei
Die sollen endlich mal saubere Kohortenstudien durchführen, und den Mickey Mouse Crap einstellen. Aber warum das nicht geschieht sieht man auch beim Influenza-Impfstoff, Berenson hat mal nen richtig guten Abschnitt dazu verfasst, der den Nagel aufm Kopf trifft:
https://alexberenson.substack.com/p/for-you-amateur-or-professional-data/comments?s=rQuote
...hey would just have to run a large randomized controlled trial (ideally two or three trials, over two or three flu seasons) that enrolled, say, 25,000 elderly people at high risk of death from flu and split them into placebo and flu shot groups.
This trial would be perfectly ethical, because at the moment we have clinical equipoise - a fancy way of saying that no one really knows if the shot does any good. It would cost a tiny fraction of what we now spend on flu shots, not to mention the associated flu shot advertising campaigns.
And it would give us a definitive answer. Within a few months after the end of flu season we would know - not guess, know - whether flu vaccines actually reduced flu deaths. We could even look at ALL-CAUSE mortality, and find out whether the vaccine might be causing other problems that we are not catching (or possibly even have some hidden benefits, who knows? That’s why you run the trial!).
So why haven’t your friendly public health bureaucrats run this trial. They have pushed these shots increasingly hard for the last 40 years, and especially the last 10. Don’t they WANT to know if they work?
I’ll give you a hint.
Of course not.
As long as they don’t know the vaccines are useless, they can continue to insist they are useful - and that the only problem is that not enough people have received them.
The risks of finding the truth far outweigh the rewards. Not for the people getting the shots. For the bureaucrats pushing them and the companies selling them...
Kann man genauso für die COVID-Impfstoffe sagen. Man möchte es überhaupt nicht wissen ob sie was bringen. Weil falls nicht, das ganze Geschäft wegbrechen würde. Abartig. Die größten Monster hocken definitiv in den Gesundheitsämtern, Arztpraxen, Ärztekammern und Regulierungsbehörden.
Um das Argument zu unterfüttern, möchte ich kurz auf die Opiod-Krise zu sprechen kommen, dass ist eine Gesundheitskrise in den USA, über die keiner spricht:
https://www.cdc.gov/nchs/pressroom/nchs_press_releases/2021/20211117.htmQuote
"Provisional data from CDC’s National Center for Health Statistics indicate that there were an estimated 100,306 drug overdose deaths in the United States during 12-month period ending in April 2021, an increase of 28.5% from the 78,056 deaths during the same period the year before.
The new data documents that estimated overdose deaths from opioids increased to 75,673 in the 12-month period ending in April 2021, up from 56,064 the year before. Overdose deaths from synthetic opioids (primarily fentanyl) and psychostimulants such as methamphetamine also increased in the 12-month period ending in April 2021."
Unfassbare Zahlen für letztes Jahr. Im Jahr 2001 gab es noch 10 000 Tote durch Überdosis. Als Ursache der Opiod-Epedemie hat man Oxycodon ausgemacht und die Sacklers mit Purdue-Pharma als Hauptschuldigen benannt, der klassische Sündenbock. Daneben gibt es jedoch andere Firmen, Behörden und Stakeholder die ordentlich Kohle mit Schmerzmitteln gemacht haben (TEVA z.B.).
Warum gibt es hier eigentlich keine Strafen für die Zulassungsbehörden oder die Ärzte? Oder hängen die etwa mit drinnen im fetten Geschäft? Beispiel:
https://www.fiercehealthcare.com/regulatory/16-doctors-clinic-owners-sentenced-250m-opioid-fraud-schemeQuote
"Sixteen people, including 12 doctors, will face prison time and hefty fines for their roles in a $250 million fraud scheme that exploited patients addicted to opioid painkillers, the Department of Justice (DOJ) announced Wednesday.
The Michigan- and Ohio-area defendants collectively distributed more than 6.6 million doses of medically unnecessary opioids to patients from 2007 to 2018 in exchange for unnecessary facet joint injections, a painful but highly reimbursed procedure that in some cases left the patients with lasting adverse conditions, according to court documents and evidence referenced by the DOJ."
Falls ihr Euch fragt wofür die Ärzte (man könnte wohl eher den Begriff Drogendealer verwenden), und Leute in den Krankenhäusern/Behörden das Geld gebraucht haben:
Quote
"Per evidence referenced by the DOJ, defendants went on to spend their fraudulent gains on lavish purchases such as jewelry, luxury cars, gold bars, real estate and, in one case, payments to mixed martial arts fighters and the Ultimate Fighting Championship organization to promote a specialized diet business."
Und bei COVID soll jetzt alles anders sein? Es geht nicht mehr ums Geld? XXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDD. Was Oxycodon anbelangt: diese kriminellen Dealer in den Arztpraxen gehen hemmungslos über Leichen, die sehen das eher als Erweiterung ihres Business Models. Warum sollen nur die Heroin-Dealer an den Junkies profitieren?
Wer glaubt im Gesundheitsbereich ginge es um Gesundheit, der glaubt auch das Zitronenfalter Zitronen falten. Das ist ein eiskaltes, profitorientiertes Business und Menschenleben sind den teilnehmenden Akteuren vollkommen egal.
This post was edited by Valmar667 on Mar 30 2022 10:51am