d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev164656667681057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 23 2009 09:54am
Quote (BenediktXVI @ Wed, Sep 23 2009, 02:41pm)
Spreitenbach!^^

und Züri > all....ussert vilich Genf...het au style


nn francais .. :D
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Sep 23 2009 10:46am
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Sep 23 2009, 04:54pm)
nn francais .. :D


^^

han grad e frag wege swisscom abo

bin abe, 27.09. bis 24.10. in cambridge...sprachufenthalt

wie isch das jetzt wege de tarif? wenich vo döt öberem id shcwiz alüte / amene andere kolleg wo au siwsscom het und au in cambridge isch alüte, öber vode schwiz mier alütet usw? was choschted mich alles und wievil? gits da irgendwie billigi möglichkeite?:D
Member
Posts: 35,332
Joined: May 24 2005
Gold: 3,175.00
Sep 23 2009 10:59am
Quote (BenediktXVI @ Wed, Sep 23 2009, 06:46pm)
^^

han grad e frag wege swisscom abo

bin abe, 27.09. bis 24.10. in cambridge...sprachufenthalt

wie isch das jetzt wege de tarif? wenich vo döt öberem id shcwiz alüte / amene andere kolleg wo au siwsscom het und au in cambridge isch alüte, öber vode schwiz mier alütet usw? was choschted mich alles und wievil? gits da irgendwie billigi möglichkeite?:D


europa plus hab ich, weil ich öfters nach deutschland telefoniere. http://www.swisscom.ch/res/mobile/international/europaplus/index.htm

This post was edited by AWOS on Sep 23 2009 11:00am
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 23 2009 11:04am
Quote (AWOS @ Wed, Sep 23 2009, 04:59pm)
europa plus hab ich, weil ich öfters nach deutschland telefoniere. http://www.swisscom.ch/res/mobile/international/europaplus/index.htm


gut das du das weisst, den ich habe keine Ahnung was die Abos von uns angeht ..

Da fragst du am besten jemand vom Swisscom-Shop .. ^^

In Bülach hast du sogar eine Zeit lang eine Massage bekommen, falls du warten musstest ..

Ich rede mal aus höfflichkeit zu unserem Deutschen Besucher Hochdeutsch ... :D
Member
Posts: 35,332
Joined: May 24 2005
Gold: 3,175.00
Sep 23 2009 11:06am
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Sep 23 2009, 07:04pm)
Ich rede mal aus höfflichkeit zu unserem Deutschen Besucher Hochdeutsch ... :D


nee, red nur normal weiter. hilft mir in der zukunft beim verstehen ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 23 2009 11:38am
Quote (AWOS @ Wed, Sep 23 2009, 05:06pm)
nee, red nur normal weiter. hilft mir in der zukunft beim verstehen ;)


Das höre ich andauernd beim Arbeiten .. :D

Der Kroate will das ich Deutsch rede und ich das er Englisch spricht. So lernt man heutzutage Fremdsprachen .. ^^

shit .. scho wieder hochdütsch ... :(

die dütsche schaded mir glaub .. ^^

This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 23 2009 11:38am
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Sep 23 2009 12:51pm
Quote (AWOS @ Wed, Sep 23 2009, 05:59pm)
europa plus hab ich, weil ich öfters nach deutschland telefoniere. http://www.swisscom.ch/res/mobile/international/europaplus/index.htm


merci schomal ^^

gang mi susch morn nomal bimene swisscom shop go erkundige ^^
Member
Posts: 7,287
Joined: Apr 22 2008
Gold: 10,436.00
Sep 23 2009 12:59pm
Da hilft nur UK- Festnetznummere zum uf CH- Festnetznummere ahlüte oder no viel besser: skype. Cha d priise nüm genau säge, s isch aber scheiss tüür. Ha das nur es paar tag probiert, wo mini fründin z brüssel gschaffet het. Ab denn hets nur no die beide Variante obe gä!

Mitme swisscom natel us uk ahlüte isch selbschtmord.

This post was edited by ElGordo on Sep 23 2009 01:00pm
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 23 2009 01:02pm
Ich han für eu äs Super Agebot falls ihr mal öper verarsche wännd:

Im Gschäft hani d"Möglichkeit SMS miteme X-Beliebige Absänder z"verschicke (au uf Sunrise/Orange/ ..-Netz) .. :D

Falls ihr also na bi irgend öberem ä rächnig offe händ, chönd ihrs mir eifach säge.

- Text chan maximal 10 Ziffere glaub si (James Bond, 007, Polizei etc ... )

Ihr glaubed gar nöd wie schön mer damit lüd verarsche chan ...
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Sep 28 2009 02:10am
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, Sep 23 2009, 07:02pm)
Ich han für eu äs Super Agebot falls ihr mal öper verarsche wännd:

Im Gschäft hani d"Möglichkeit SMS miteme X-Beliebige Absänder z"verschicke (au uf Sunrise/Orange/ ..-Netz) .. :D

Falls ihr also na bi irgend öberem ä rächnig offe händ, chönd ihrs mir eifach säge.

- Text chan maximal 10 Ziffere glaub si (James Bond, 007, Polizei etc ... )

Ihr glaubed gar nöd wie schön mer damit lüd verarsche chan ...

uiui , schlemme fenger ;) kenne derigi siite glaubi au^^

up..^^
het söschd no öpper ferie usserd mer?^^
Go Back To Deutsch Topic List
Prev164656667681057Next
Add Reply New Topic New Poll