Quote (D2Clan @ Dec 6 2010 07:21pm)
wennd vor 5-10 jahr gold kauft hettisch hetsch vor 1 jahr chöne für de DOPPELT pris verkaufe (fascht)
tiefstand 27'000 hochstand 4x'xxx
so wie ich gläse han

GOLD !
best ofc..
naja doch
mir verarsched eus selber..
das isch fakt.
wenn mehr das im chline rahme macht okay.
aber nid das d ubs aktie kaufsch UND mir VERFICKTE SCHEISS HUERESöhn... müend nacher mit de stüre ihri miliarde schulde finanziere (checksch) ?
und wiso machemer das.
will irgendwelchi deppe de ubs so viel geld geh hend das sie no meh geld mache chönd..
wie gseit..
wenn ich es huus will baue kriegi 1 milion (d bank macht 1 + 6 null) und bide nationalbank kauft d bank günstig 250'000 sicherheit ii..
für die milion (ich zahle die nacher wider zrugg) ODER d bank pfändet mis huus..
kurtz gseit..
d bank macht bi rückzahlig 750'000.- Gwünn (us nüt) - spese vode nationalbank..
bitte..
ich bin dum ich weiss
aber ich begriffe das ich und anderi verarscht werdet..
was anderi bewusst wennd verdränge will ihne s läbe eifasch z bequem isch

dir isch scho klar, dasd d"staat (schwiz), mit dä ubs aktie än xxx millione gwünn häd chöne mache? chänd sich au um än millarde betrag handle, bin mer da nüme sicher ..

ich weiss na wied vo dä schwiz gschwärmt häsch und wie du gseid häsch, isches kein verglich zu dütschland. aber dä wohlstand hämer zumene grosse teil au dä banke z"verdanke. söd mer halt nöd vergässe.
ich erchlärt der das ganze mal bi eusem nächste meet & greet ..

btw: dumm bisch definitiv nöd - hüd zu tags wirsch a jedere egge abzockt, da häsch scho rächt. aber wännd mit däre istellig lebsch, wirsch so igschrenkt, dasd nüme normal chändsch lebe .. ^^
This post was edited by ImAuftragGottes on Dec 6 2010 01:49pm