Quote (D2Clan @ Dec 6 2010 07:03pm)
fail..
börse ^^
hesch so viel geld also ^^
ich finde das ziemlich behinderet..
stell dir mal vor..
du hesch 1000.-
und lahsch es 10 jahr lige..
denn isch eifach irgendwie 1350.- worde..
und das ufem bankkonti

???
ade börse..
gits ja sache wo denn plötzlich 500% gwünn mached (novartis Prognose 20xx vor Vogel grippe uf's Medikament Tamiflu!)
ofc..
das sind prognosoe
oder isch das Propaganda ?
oder... betrüge..
naja..
öppis vo allem wohl..
mir werdet eifach jede tag g facked..
und mir lönds eus eifach gfalle
das isch so arm wie en tiger im zoo^^
mauce, das häd nüd mit viel oder wenig geld zdue.
sobald mer 3k ++ entbehre chan, chasch scho retabel ad börse. klar isches besser wännd grösseri investitione machsch, aber das muen jede selber wüsse.
minere meinig isches eifach gschenkts geld, wo sich vieli durd lape ga lönd - jetzt id dä wirtschaftskrise aktie poste und später verchaufe isch öbis vom renableste wod minere meinig na chasch mache ..
klar muesch dämit rechne, dass es eventuell länger als 3-4 jahr gad, aber dä gwünn chasch gar nöd miteme sparbüechli vergliche, dazwüsche lieged welte.
aktien händ au nüd mit betrüge zdue, dass isch rein agebote/nachfrag, gmischt mit konjukturdate, umsatz, ussichte und spekulatione etc.
du lehnsch dene firma jediglich geld us, wos dämit chönd investiere.
längerfristig sind aktie für dä ottonormalbürger wo chli geld uf dä site häd, öbis vom beste woner chan mache.
gid diversi studie weli säged, dass mer kein experte muen sie, zum gwünn a dä börse z"mache. isch sogar eher s"gegeteil dä fall.
chänd der da viellli gschchte verzelle ..

fazit: äs gid lüd die leged ihres geld zumene mickrige zins ufs sparbüechli, anderi lönd sich ä lebenversicherig adreie und wieder anderi chaufe aktie ..

und chömed jetzt nöd mit gold ..
This post was edited by ImAuftragGottes on Dec 6 2010 01:13pm