d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev162636465661057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,782
Joined: Sep 14 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 22 2009 06:50am
Grüzi :hello:
Member
Posts: 17,726
Joined: Jun 27 2008
Gold: 1,502.60
Warn: 10%
Sep 22 2009 06:51am
grüzi wie gohts?
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Sep 22 2009 08:21am
Quote (ImAuftragGottes @ Tue, Sep 22 2009, 01:48pm)
so äs bizli schlichwerbig mache ...

http://*tv*demo.swisscom*.*ch    eifach d"sterne usänäh .. ;)


hanmer grad vor paar täg es swisscom abo gmacht :)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 22 2009 08:24am
Quote (BenediktXVI @ Tue, Sep 22 2009, 02:21pm)
hanmer grad vor paar täg es swisscom abo gmacht :)


Gued gued ... falls problem häsch schriebsch mer eifach .. ;)

so jetzt is training .. :D

This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 22 2009 08:24am
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Sep 22 2009 11:26am
Quote (ImAuftragGottes @ Tue, 22 Sep 2009, 14:48)
so äs bizli schlichwerbig mache ...

http://*tv*demo.swisscom*.*ch    eifach d"sterne usänäh .. ;)


git aber no viiiiiel verbesserigspotential.
d fernbedienig isch z.b arschlahm
well aber eh nix gschids im fernseh chunt isch das aber au wayne ^_^
Member
Posts: 11,451
Joined: Apr 16 2006
Gold: 0.00
Sep 22 2009 11:37am
Quote (`HdR @ Sun, 20 Sep 2009, 20:03)
hei oli, jaja fit. wi immer geng no stoned grad dusse gsi chlei am bäskele. itz dehei food u hoffe my darling chunt de när zu mir :)
no chlei i suff u so.

btw hani no e tv gchouft :D 42'' isch huere böös vorm bett :D
ha mit d2 wider agfange :P aber vergeit huere schnell d luscht ..

:thumbsup:


Ladder? :D

Ich own atm ffa game um ffa game... <3

Aber lääri fl ._.
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 22 2009 11:39am
Quote (Medusa @ Tue, Sep 22 2009, 05:26pm)
git aber no viiiiiel verbesserigspotential.
d fernbedienig isch z.b arschlahm
well aber eh nix gschids im fernseh chunt isch das aber au wayne ^_^


Ja da gib der rächt, d"fernbedienig chänt würkli chli schneller si, aber alles i allem isch äs hammer wie ich find ... aber muess sich jeder sälber ä meinig bilde. 10fg für jedä wo sich minere meinig aschlüsst .. XD

Quote
AWOS, ImAuftragGottes


Wie läuft der Job in der Schweiz?^^

This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 22 2009 11:40am
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Sep 22 2009 11:51am


This post was edited by ZaftigFetus on Sep 22 2009 11:52am
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Sep 22 2009 12:54pm
@ZaftigFetus

hehe scho laaaang nüme gseh

au epic:

Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 22 2009 12:59pm
Quote (ZaftigFetus @ Tue, Sep 22 2009, 05:51pm)
http://www.youtube.com/watch?v=ApKcYlx6iKQ


http://www.youtube.com/watch?v=TEbEtA7WrOo

Und du?

This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 22 2009 12:59pm
Go Back To Deutsch Topic List
Prev162636465661057Next
Add Reply New Topic New Poll