Quote (schnoig2 @ 29 Nov 2010 12:43)
Wie chammer nei zu däre initiative säge?! Isch doch scheissegal. Es isch ganz eifach - Wer sich nöd benimmt, söll sich verpisse! Wänn en 18 Jährige Albaner ime Raserränne ä unschuldigi Person über dä Huufe charrt, dä söll sich eifach nur no verpisse! Da gits eifach gar kei Disskussion verdammt nomal! Char det une mal öpper über dä huufe, dänn bisch tot, das chasch mer glaube. Also scheiss druff. D Schwiiz hät so bestumme willmer ebe genau zvil so scheiss idä Ziitig gläse hät! Alte ich liss jede Tag Zitige wo LINGS sind, und jedesmal, wännd eifach dänksch, "wie chrank chan en mänsch si zum so öppis mache", isches en usländer. Sry aber es isch eifach so.
Und jede normal bürger merkt das langsam und das isch halt d reaktion druff. Ihr lingge seuhünd tschägged nöd das euses land usgnützt wird? Ihr sind so tollerant, dass mir scho fasch schlächt wird ey!
Und nocher no go briegge, wänn sich s volk entschide hät....
de gaht ja voll ab^^
säg mr eifach wo du wonsch..
denn bringi dich und dini familie umm
und stel dr vor..
ich mues nid usem land ich han schwizer pass
es isch mir scheiss egal
2-3-4 jahr später chumi wider use..
und bringe din brüder au no um - Care.
denk mal nach
es sind nid nur usländer wo ume prüglet - klar en grossteil
aber denk mal nach wenn du jede tag zitig lisisch bisch du genau so en scheiss manipulierte kopf wie de rescht vode schwiz und hesch kei eigeni meinig

ide zigit stat z.b.
Ein Raser Albanischer herkunft verursachte hohen sachschaden an 2 Eigentums wohnugen
Voderdersite 20min/blick/tagi/nzz
oder.
Ein Raser verursachte saschaden an 2 häuser (wenns en schwizer gsi isch)
2-3-4 site 20min/blick
checksch ?