d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev160616263641057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Sep 19 2009 07:03am
Quote (Pabelcini @ Sat, Sep 19 2009, 10:18am)
http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2008/11/5/128703856233579233.jpg


keke

@imauftraggottes: spellsch du da? werd wohl eh scho alles weggkauft sii...
Member
Posts: 11,451
Joined: Apr 16 2006
Gold: 0.00
Sep 19 2009 07:07am
Quote (ImAuftragGottes @ Sat, 19 Sep 2009, 00:59)
Spielt öber vo eu au monopoly online?^^


Jap here...

Strosse en Aarau, Frankrich ond Australie xD
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Sep 19 2009 07:27am
Quote (Gizmozilla @ Sat, Sep 19 2009, 01:07pm)
Jap here...

Strosse en Aarau, Frankrich ond Australie xD


aarau! guet gmachd ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 19 2009 04:30pm
Quote (VirTuaL69 @ Sat, Sep 19 2009, 01:27pm)
aarau! guet gmachd  ;)


ich han mi irgendwie uf österich verirrt .. wänni aber nachher gnueg gäld han chaufi d"schwiz uf .. :D
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Sep 19 2009 04:51pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sat, Sep 19 2009, 10:30pm)
ich han mi irgendwie uf österich verirrt .. wänni aber nachher gnueg gäld han chaufi d"schwiz uf .. :D


die ganz schwiiz?^^
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Sep 19 2009 05:16pm
Quote (VirTuaL69 @ Sat, Sep 19 2009, 10:51pm)
die ganz schwiiz?^^


Hani schwiz gseid ....? löl, das isch natürli äs missverständnis gsi .. meine di ganz wält, so bescheide, will ja bescheide blibe .. :D
Member
Posts: 59,172
Joined: May 27 2007
Gold: 1.00
Sep 19 2009 05:18pm
Was heißt "Wo ist der Bus?" auf schweizerisch?
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Sep 20 2009 06:27am
Quote (ImAuftragGottes @ Sat, Sep 19 2009, 11:16pm)
Hani schwiz gseid ....? löl, das isch natürli äs missverständnis gsi .. meine di ganz wält, so bescheide, will ja bescheide blibe .. :D


jo oke , hauptsach n schwiizer chunnt ad macht ;)

Quote (LikeCandy @ Sat, Sep 19 2009, 11:18pm)
Was heißt "Wo ist der Bus?" auf schweizerisch?


wieso musst du das wissen?^^
Member
Posts: 4,782
Joined: Sep 14 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Sep 20 2009 06:43am
grüzi miteinand
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Sep 20 2009 11:18am
und wieder mol ufe demit
Go Back To Deutsch Topic List
Prev160616263641057Next
Add Reply New Topic New Poll