Quote (BenediktXVI @ Nov 24 2010 09:10am)
ja das isch mer au klar, aber hät trotzdem dänkt dass d milliardär abgrenzt werded wenns vonere klare zielgruppe wie millionär reded
obwohl millirdär isch ahlt au gleichzitig millinär.../care imo wirds verfälscht
die werded nöd gah das sind nur leeri drohige
usserdem hendses da immerno andersch guet, die söttet mal uf schwede
s einzig land wos müsstet weniger stüre zahle wär rumänie iirc
klar ... aber schlussendli verlürsch halt trotzdem a atraktivität. segs au nur bi eim vo viele pünkt.
wänn ä firma/privatperson än standord uswählt hangt das meistens vo vielne faktore ab, wo sich je nach sparte unterscheided:
z.B
Infrastruktur
Stüre
Finanzplatz (allgemein stabilität)
Politik
Lage (zum chund)
etc.
Klar schndied d"schwiz bi fast allne vo dene Punkt top ab, nichtsdestotrotz findi das mer d"stüre dä kantön söll überlah. So chönd die spezifisch und uf ihri bedürfnis d"stüre je nach situaton apasse. bisch eifach viel flexibler.
Stürusglich gids ja scho hüd zwüsched dä kantön, drum chamer da ja eigetli au nüd säge.
Ich seg mir eifach:
Die Kanton sind ja schlussendli au hinderem Geld her, die händ ja nöd zum spass die stüre so tüf. Also werded die doch am beste wüsse, öb mer jetzt d"stüre söll ahebe ode senke.
Öb jetzt d"unternehme än boge umd schwiz mached glaubi au nöd würkli dra, aber mir gads haupsächlich um dä punkt, das mer nöd einheitlichi vorschrifte mache söll ..

soviel zu minere meinig - söll jetzt kei kritik si^^
Quote (D2Clan @ Nov 24 2010 09:12am)
sorry mauce - scho verchauft ^^
This post was edited by ImAuftragGottes on Nov 24 2010 03:31am