Quote (ZaftigFetus @ Wed, Aug 5 2009, 11:06am)
musik die nöd jede kännt

aber uf jede fall besser als die dämlichä kommerz events à la energy
www.rotefabrik.ch
chome eh ne ganz druus, aber, wenns dir gfallt de esch jo alles okeee^^
btw , rollerprüefig met 6 fähler bestande JIPPIE xD