d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev157585960611057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,655
Joined: Feb 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 3 2009 06:48am
Quote (ImAuftragGottes @ Mon, Aug 3 2009, 01:46pm)
gan witer go chinderfilm luege und red nöd dri wänn erwachseni am rede sind ....


:D chinderfilm
willsch mi vearsche? 19jahre nennsch dü erwachse? :D dass i nid lach
go furt dü schäreschliffa

lumbeseckel
wasserzapfa

This post was edited by Syvrel on Aug 3 2009 06:49am
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 3 2009 06:51am
Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:48pm)
:D chinderfilm
willsch mi vearsche? 19jahre nennsch dü erwachse? :D dass i nid lach
go furt dü schäreschliffa


Also damit du möchtegernschweizer es auch mal verstehst:

Was lernst du hinterwältler eigentlich in der Schule? Ein bisschen weniger d2jsp würde dir nicht schaden. Schau bei Gelegenheit mal ins Gesetztbuch .... insofern du natürlich schon lesen kannst ...


aja .. bi glägeheit chasch au grad na englischuntericht nä, aber zersch dütsch bitte ...

"HeOwnU have made me my actually sig"

This post was edited by ImAuftragGottes on Aug 3 2009 06:53am
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 3 2009 04:04pm
Quote (ImAuftragGottes @ Mon, Aug 3 2009, 12:51pm)
Also damit du möchtegernschweizer es auch mal verstehst:

Was lernst du hinterwältler eigentlich in der Schule? Ein bisschen weniger d2jsp würde dir nicht schaden. Schau bei Gelegenheit mal ins Gesetztbuch .... insofern du natürlich schon lesen kannst ...


aja .. bi glägeheit chasch au grad na englischuntericht nä, aber zersch dütsch bitte ...

"HeOwnU have made me my actually sig"


nöd ufrege , dasch halt ne rechtigs schwizierdütsch , schiind mer ächd ned normal z sii ^^
Member
Posts: 2,624
Joined: Feb 4 2009
Gold: 0.00
Aug 3 2009 04:18pm
chume usem aargau :D u du ?
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 4 2009 03:06pm
Quote (Switzerland @ Mon, Aug 3 2009, 10:18pm)
chume usem aargau :D u du ?


s gliiche do^^ wo denn gnau? ;)
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 5 2009 03:02am
Quote (Switzerland @ Mon, Aug 3 2009, 10:18pm)
chume usem aargau :D u du ?


geile Name, wieviel fge wilsch für dä? XD
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Aug 5 2009 04:00am
Freu mich scho uf de Sasmschtig :) Tim Exile und weitere geile Acts in der Roten, yeah!
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Aug 5 2009 04:02am
ups doppelpost

This post was edited by ZaftigFetus on Aug 5 2009 04:03am
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 5 2009 04:55am
Quote (ZaftigFetus @ Wed, Aug 5 2009, 10:00am)
Freu mich scho uf de Sasmschtig :) Tim Exile und weitere geile Acts in der Roten, yeah!


sorry falls ich ne metchome, aber , wa esch das alles? xD
nor no die woche ferie ond en 2 stond rollerprüefig , woni scho mal doregheit ben ;)
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Aug 5 2009 05:06am
Quote (VirTuaL69 @ Wed, Aug 5 2009, 10:55am)
sorry falls ich ne metchome, aber , wa esch das alles? xD
nor no die woche ferie ond en 2 stond rollerprüefig , woni scho mal doregheit ben ;)


musik die nöd jede kännt :D aber uf jede fall besser als die dämlichä kommerz events à la energy

www.rotefabrik.ch
Go Back To Deutsch Topic List
Prev157585960611057Next
Add Reply New Topic New Poll