Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:39pm)
des was dü do gschriebe häsch isch Rhäteromanisch... nur mol so
gan witer go chinderfilm luege und red nöd dri wänn erwachseni am rede sind ....
Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:43pm)
siehsch du kasch lüegä de gluehbirne saits eu des was dü do swätsesch isch allewiel ebs anders wie schwizzerisch
i ka nür sage SCHOCKRI!!!
salli wie gohts?
Sälte soviel müll i eim post gseh .... bisch glaub chli zrug blibe?
This post was edited by ImAuftragGottes on Aug 3 2009 06:49am