d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev156575859601057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 3 2009 05:32am
Hier für die 2:

Frage am Rande: Wer ist das?

Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 3 2009 05:52am
kenne die 2 gsechter ergndwie , aber näme falle mer ned ih :P
förs 3:
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 3 2009 06:03am
Quote (VirTuaL69 @ Mon, Aug 3 2009, 11:52am)
kenne die 2 gsechter ergndwie , aber näme falle mer ned ih :P
förs 3:
http://homepage.univie.ac.at/peter.wienerroither/bilder/zebra.jpg


Han ich irgendöpis verpasst? :D

Gsen da keis 3 ^^

Da fürs vieri :

Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 3 2009 06:17am
achso , xD warte mool^^
ond s andere hetti es anders selle si , spellt ke rolle
jednfalls fürs 5i hani s beshde ;) :


This post was edited by VirTuaL69 on Aug 3 2009 06:18am
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Aug 3 2009 06:35am
dick und doof laurel und hardy imo
Member
Posts: 10,655
Joined: Feb 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 3 2009 06:39am
Quote (ImAuftragGottes @ Wed, May 6 2009, 02:27pm)
So ich han d"bewilligung vo dä Steffi becho, dass mir au än Schwizer Thread eröffne därfed.  :

Da ich kein Zweck für mis restliche Forum Gold han, duenis i dä Thread investiere.

Aja ... bitte beschränked eu uf Schwizerdütsch, bruche kein Rhäteromanisch/Italienisch und Französisch .. :D


Als erst würds mi mal wunder nä, vo wo ihr alli so chömed ...  :unsure:


des was dü do gschriebe häsch isch Rhäteromanisch... nur mol so
Member
Posts: 2,290
Joined: Jan 12 2008
Gold: 339.00
Aug 3 2009 06:41am
Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 02:39pm)
des was dü do gschriebe häsch isch Rhäteromanisch... nur mol so


eben Syvrel hat recht du idiooooooooot
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 3 2009 06:42am
Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:39pm)
des was dü do gschriebe häsch isch Rhäteromanisch... nur mol so


wo ächd lol
Member
Posts: 10,655
Joined: Feb 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Aug 3 2009 06:43am
Quote (gluehbirne @ Mon, Aug 3 2009, 01:41pm)
eben Syvrel hat recht du idiooooooooot


siehsch du kasch lüegä de gluehbirne saits eu des was dü do swätsesch isch allewiel ebs anders wie schwizzerisch

i ka nür sage SCHOCKRI!!!

Quote (VirTuaL69 @ Mon, Aug 3 2009, 01:42pm)
wo ächd lol


salli wie gohts?

This post was edited by Syvrel on Aug 3 2009 06:44am
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 3 2009 06:46am
Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:39pm)
des was dü do gschriebe häsch isch Rhäteromanisch... nur mol so


gan witer go chinderfilm luege und red nöd dri wänn erwachseni am rede sind ....

Quote (Syvrel @ Mon, Aug 3 2009, 12:43pm)
siehsch du kasch lüegä de gluehbirne saits eu des was dü do swätsesch isch allewiel ebs anders wie schwizzerisch

i ka nür sage SCHOCKRI!!!



salli wie gohts?


Sälte soviel müll i eim post gseh .... bisch glaub chli zrug blibe?

This post was edited by ImAuftragGottes on Aug 3 2009 06:49am
Go Back To Deutsch Topic List
Prev156575859601057Next
Add Reply New Topic New Poll