d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev155565758591057Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 4,948
Joined: Oct 29 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Aug 1 2009 09:47am
Quote (ElGordo @ Sat, 1 Aug 2009, 16:50)
Ye good 1. August. Bi ofc z Bärn :)


this ^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Aug 1 2009 10:39am
1. August!^^
z züri
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 2 2009 05:56am
Quote (biglebowski1985 @ Sat, Aug 1 2009, 02:11pm)
lol be au vo olte^^


woow , doch ne soo wiit weg^^
jo, hoffe händ gnueg ond guet gfiired , esch abgange xD
Member
Posts: 11,126
Joined: Aug 8 2007
Gold: 371.00
Aug 2 2009 09:51am
oxa baby
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Aug 2 2009 09:57am
Quote (Stinebaby @ Sun, Aug 2 2009, 04:51pm)
oxa baby


lol...minimal liechtsignal..
huere drogeclub
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Aug 2 2009 11:10am
Quote (VirTuaL69 @ Sun, 2 Aug 2009, 13:56)
woow , doch ne soo wiit weg^^
jo, hoffe händ gnueg ond guet gfiired , esch abgange xD


jo schono be ämu erst grad jetzt ufgstande xD
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 2 2009 02:33pm
Quote (biglebowski1985 @ Sun, Aug 2 2009, 05:10pm)
jo schono be ämu erst grad jetzt ufgstande xD


ha gar ne gschlofe , werd jede moment aber nochegholt -> guet nacht xD
Member
Posts: 22,962
Joined: Jun 24 2008
Gold: 15,185.00
Aug 3 2009 03:23am
wo sind all die schwizer .. ? Das wird suscht nie öpis, wämer dä östrichisch topic wännd ihole .. ^^

Da na ä idee zum dä spammer i eu zwecke .. :D

Zitat aus Wikipedia :

Quote
Zählen mit Bildern: Ein Spieler postet ein Bild mit einer 1, der nächste muss ein neue Bild mit einer 2 posten usw. Wie bei der Zahlenkette gibt es bei „besonderen“ Zahlen etwas zu gewinnen.




This post was edited by ImAuftragGottes on Aug 3 2009 03:26am
Member
Posts: 11,692
Joined: Jul 19 2007
Gold: 2,496.00
Aug 3 2009 03:25am
Quote (Stinebaby @ Sun, Aug 2 2009, 03:51pm)
oxa baby


ohje


@benedikt

tut mir leid, aber alle clubs sind drogenclubs!


freu mich scho uf d streetparade, danach gahts ab in die roti fabrik :D
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Aug 3 2009 05:29am
Quote (ImAuftragGottes @ Mon, Aug 3 2009, 09:23am)
wo sind all die schwizer .. ? Das wird suscht nie öpis, wämer dä östrichisch topic wännd ihole .. ^^

Da na ä idee zum dä spammer i eu zwecke .. :D

Zitat aus Wikipedia :



http://www.baeckereiroth.de/images/galerie/torten/eins%20Torte.JPG


i schrib wenn immmer ich chan , solang ich ke doppelposts mache ;)
das metm beld esch chli , komisch xD
aber ok :P
Go Back To Deutsch Topic List
Prev155565758591057Next
Add Reply New Topic New Poll