d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev154555657581057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Jul 21 2009 06:08am
Quote (VirTuaL69 @ Tue, Jul 21 2009, 12:19pm)
chunt drufaah wasd wellsch mache xD
liebr z gell als z wenig wördi schomo säge , gasch de ines hotel oder?


ja hotel flug ofc shco bezahlt..isch mit zmorge / nacht..also nimme mal a s geld wird me oder weniger für party am abig brucht werde..6 nächt...
han eifach ka vo priise getränk clubs usw
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Jul 21 2009 10:51am
denke werd tüür , be ja en finnland gsi und han ne gross party gmacht gha, aber deför förs bier usw -> 160 euro aber esch halt alles usm lade ond ned bem club , vorglühe wördi der empfähle^^
Member
Posts: 17,805
Joined: Aug 29 2006
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Jul 23 2009 02:46am
Quote (VirTuaL69 @ Tue, Jul 21 2009, 05:51pm)
denke werd tüür , be ja en finnland gsi und han ne gross party gmacht gha, aber deför förs bier usw -> 160 euro aber esch halt alles usm lade ond ned bem club , vorglühe wördi der empfähle^^


jo werdemer mache danke :D
ich nimm mal 350 euro mit müsst lange..susch chani immer no uselah...

anw i 4 stund isch min flug bye all^^
Member
Posts: 4,026
Joined: Apr 30 2003
Gold: 2,001.51
Jul 23 2009 03:13am
Quote (BenediktXVI @ Thu, 23 Jul 2009, 10:46)
jo werdemer mache danke :D
ich nimm mal 350 euro mit müsst lange..susch chani immer no uselah...

anw i 4 stund isch min flug bye all^^


bin im januar gsi go zsc final luege, das mitem rauche isch zum chotzä, die sind vielz strikt..
Member
Posts: 3,408
Joined: Jul 4 2007
Gold: 378.01
Jul 23 2009 03:23am
Quote (3min3m @ Thu, Jul 23 2009, 09:13am)
bin im januar gsi go zsc final luege, das mitem rauche isch zum chotzä, die sind vielz strikt..


z finnland eschs öppe s gliiche.. ;) füehlt mer sech voll öbrwacht undso..
Member
Posts: 46,162
Joined: Jan 27 2007
Gold: 228.21
Aug 1 2009 05:35am
schöne 1. august

Member
Posts: 18,511
Joined: Jan 10 2007
Gold: 22,915.00
Aug 1 2009 06:43am
Quote (Medusa @ Sat, 1 Aug 2009, 13:35)
schöne 1. august

http://www.schifffahrt-rorschach.ch/images/typ1200/116.jpg


gleiche :)
Member
Posts: 3,559
Joined: Feb 6 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 1 2009 06:58am
salllüüüüü ich be us olte :) fröit mi das en mal en schwiizer topic giit :)
Member
Posts: 6,990
Joined: Nov 5 2006
Gold: 0.01
Aug 1 2009 08:11am
Quote (reg4m3r @ Sat, 1 Aug 2009, 14:58)
salllüüüüü ich be us olte :) fröit mi das en mal en schwiizer topic giit :)


lol be au vo olte^^
Member
Posts: 7,285
Joined: Apr 22 2008
Gold: 10,436.00
Aug 1 2009 08:50am
Ye good 1. August. Bi ofc z Bärn :)
Go Back To Deutsch Topic List
Prev154555657581057Next
Add Reply New Topic New Poll