d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev145464748491057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 656.00
Jun 11 2009 07:36am
Quote (ZaftigFetus @ Thu, 11 Jun 2009, 14:04)
das hani au scho ghört.. en kolleg het au länger mache müesse.. sie hend ihn gwzunge sogar

das hends mi au wele, paar täg chsichtä hend aber wunder gwirkt...!
Member
Gold: 226.00
Jun 11 2009 07:42am
84 :D

zbiere bim genfersee da.. das schiist mi de a, scheiss französisch...

merci ronnie, alex und all womer gratuliert hend und ich ihre name nid weiss^^

si hei mi verwütscht bim kiffe ufm areal ( zum glück drvo cho ... mis herz hett no nie so gschlage wi denn )
ja kaderempfehlig hei no zimli viu ...

gebirgsfüsel hetti ou wele, aber iwie isch das niene gsi oder i bi zblööd gsi das zfinde ^^
persönlechs gspräch mim psychiater ou.. s^^
Member
Gold: 15,185.00
Jun 11 2009 07:55am
Was lerned mer darus? Hör gfälligst uf kiffe .. :lol:
Member
Gold: 10,436.00
Jun 11 2009 08:16am
I ha die letscht Gebinf-RS gmacht wos het gä (2003). Jetzt gits nur no einheitsbrei.

Jepp bim Gspräch betr. wiitermache vo Anfang ah klar ablehnend si. Scho nur es Zögere wird andersch gwertet und du ghörsch zu dene wos zum ne 2. Gspräch chunnt. Argument, dass me is Usland gieng go schaffe und/oder das Fründin schwanger isch und du i dere entscheidende Phase muesch dr bi si, zieht sehr guet und het kei megativi Folge im Gegesatz zu Chischte oder no schlimmer Psycho/Alkoholiker spile :)

Apropos kiffe :) geit öpper as Reeds-Festival? I gibe mir das, willi nid ufe Summerjam cha :)

This post was edited by ElGordo on Jun 11 2009 08:20am
Member
Gold: 2,496.00
Jun 11 2009 08:37am
Quote (ElGordo @ Thu, Jun 11 2009, 02:16pm)
I ha die letscht Gebinf-RS gmacht wos het gä (2003). Jetzt gits nur no einheitsbrei.

Jepp bim Gspräch betr. wiitermache vo Anfang ah klar ablehnend si. Scho nur es Zögere wird andersch gwertet und du ghörsch zu dene wos zum ne 2. Gspräch chunnt. Argument, dass me is Usland gieng go schaffe und/oder das Fründin schwanger isch und du i dere entscheidende Phase muesch dr bi si, zieht sehr guet und het kei megativi Folge im Gegesatz zu Chischte oder no schlimmer Psycho/Alkoholiker spile :)

Apropos kiffe :) geit öpper as Reeds-Festival? I gibe mir das, willi nid ufe Summerjam cha :)

guet z wüsse, ich wot sowieso is usland studierä nach de armee.

diä beidi festivals kenni nöd, aber ich bin a de bad bonn kilbi gsi ;) super! Und vilicht gangi no as Stone Hill in Fribourg (wegä Clark).
As Montreux gangi das jahr nur mal in de Club wegä NAthan Fake & Gui Buratto.
Member
Gold: 930.00
Jun 11 2009 08:50am
Quote (Zöri @ Wed, Jun 10 2009, 04:28pm)
jo schad das wpww druf esch

de ander sproch fendi besser^^

lal beidi ez :(

white pride world wide., lolz^^

naja jedem das eine nicht^^
Member
Gold: 656.00
Jun 11 2009 08:52am
Quote (ElGordo @ Thu, 11 Jun 2009, 15:16)

Usland muesch könne bewises, sprich reise tickets / arbeitsvetrag etc musch scho glöst ha, absicht langed ned!! Da mit de fründin zücht ebefalls ned, wennd mit 20gi vater wirsch bruchsch geld, und vo dem kunnsch als u-off vedammt viel über, vA wennd voher nur student gsi bisch und naher au go studiere wotsch.

psycho ka klappe, musch aber würkli was ufem kaste ha... afach mal kli eine uf gstört mache merkeds relativ schnell. chischtä het bi mir super funktioniert, sie hend naher gmeint das i offebar doch ned segi was sie zersch denkt heged und i offebar doch ned so geignet bi zum lüt füehre. (i bi ned wege kiffe oder so ide chischte gsi)

am beschte isch, wennd vo afang a weder uf na abfallsch. afach en mitläufer si wod fresse hebed und kei spezielli fähigkeite het, so lüt wennds nemli vo afang a ned =)
Member
Gold: 10,436.00
Jun 11 2009 09:10am
Jepp das isch mini hauptsächlech Linie gsii: nöd uffalle. 'S Argument mit Mehrjährigem Uslandufenthalt het tiptop zoge bi mir und no untersriche, dassi uninteressant bi. Da muesch di äuä chli meh zum Fenschter uselähne, dassi da Bewiis wennd gseh. Es geit drum scho bim erschte Gspröch uninteressant z sii. Denn wei si definitiv no kei Nachwiis.
Dä mit schwangeri Fründin oder Kind geplant hei bi üs 2 braacht und si tiptop durecho drmit. Es geit nid nur ume Stutz, sondern au drum, dass Du dini Fründin muesch unterstütze und daher am Abig muesch dähei sii sowie bi dim Chind sii. Sofernt au no e ahständegi Usbildig hesch bzw. machsch, isch dr Offizierslohn e Witz drgäge. D.h. Müglechscht schnell mit Studium dure, damit möglechscht schnell Stutz verdiensch wie Heu isch gschider als dini Ziit vertuble bir Army bi halbbatzigem Lohn UND no müesse studiere nachher. Het wie gseit bi 2 klappet.

Jedefalls im 2003. Aber i dänke nid, dass das strenger worde isch.
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Jun 11 2009 09:10am
I wärd zum Älch -_-
Member
Gold: 378.01
Jun 12 2009 03:48am
Quote (`HdR @ Thu, Jun 11 2009, 01:42pm)
84 :D

zbiere bim genfersee da.. das schiist mi de a, scheiss französisch...

merci ronnie, alex und all womer gratuliert hend und ich ihre name nid weiss^^

si hei mi verwütscht bim kiffe ufm areal ( zum glück drvo cho ... mis herz hett no nie so gschlage wi denn )
ja kaderempfehlig hei no zimli viu ...

gebirgsfüsel hetti ou wele, aber iwie isch das niene gsi oder i bi zblööd gsi das zfinde ^^
persönlechs gspräch mim psychiater ou.. s^^

z biere esch mi cousain gsi^^
alles gueti nochträglech sean ;)
Go Back To Deutsch Topic List
Prev145464748491057Next
Add Reply New Topic New Poll