Quote (@Home @ Feb 18 2010 02:43pm)
hallo servas griaß di schpatzal!

sieht man mein ava?
ja sicher

werd mich aber hier raushalten ist zu schön wenn ihr euer österreichisch sprecht

will hier keine Gaudibremse sein ich wünsch euch arsch voll Gaude zum einwamperln
http://www.ostarrichi.org/woerterbuch.html das saugt :C
ich lese gerne eure comments

Quote (BenediktXVI @ Feb 18 2010 02:48pm)
wieviele seid ihr österreicher cirka?
8.376.761 (viertes Quartal 2009)
e1:
LOL
I verzäh eich a moi an Witz:
Ein Nackter springt in Wien in ein Taxi.
"Ins Metropol! Schnöö! Do is heit a Karnevalsfest und i bin scho spät
dran!"
"A Karnevalsfest?", sagt der Taxler verwundert, "Sie hom jo goaka
Kostüm!"
"Sengans die Kiaschn?", meint darauf der Nackte und deutet auf eine
Kirsche zwischen seinen Zähnen, "Des is ma Kostüm. I geh nämlich
heuer as Monscherie! Und jetz foans endlich!"
"Meinetwegen" brummt der Taxler und fährt los. Er braust dahin, bis
er plötzlich eine Notbremsung machen muss. Den Nackten hinten
schmeißts nach vorn, dann nach hinten, und -GLUPS- hat er die Kirsche
verschluckt.
"San se wahnsinnig?!" herrscht er den Fahrer an. "I hob de Kiaschn
vaschluckt. Jetzt hob i kaa Kostüm mea. Wos moch i nur, wos moch ich
nur?
Ha! Se gehn jetz sofort in des Geschäft da drüm und bsuargn
mir a neiche Kiaschn!"
Maulend steigt der Taxler aus und verschwindet im Laden. Und kommt
ewig nicht heraus. Endlich kommt er zurück, wirft dem Nackten ein
Marmeladenglas nach hinten und fährt weiter.
Der Nackte: "Wos is in dem Glas?"
Der Taxifahrer: "Marillenmarmalad."
"I broch a Kiaschn!"
"Hots ned gehm!"
"Und was sui i mit dera Marillenmarmalad?"
"De schmiarns eahna in Uarsch eine und nachad gengans ois Krapfn."obwohl ich nicht sicher bin ob ich das ende verstanden hab
This post was edited by akphilo on Feb 18 2010 08:19am