Quote (D2Clan @ Sep 16 2010 08:08am)
m8
me hab no nie gruppe druck mit gmacht

suscht wäri jetzt wohl am kiffe & suffe und het kei job XD
jojo
ich mues eh mal luege vlt. chani nur "normal" spiele also kei ferie ect. oder frei d.h. ischs denn eh nid soo luschtig wennd nid unter de ERSCHTE bisch.
wenn ich denn on chume sind die erschte scho lvl 60

richtigi istellig, bin au so eine ..

ich nimm eventuell am 29.september frei und bi scho am mails verschicke wär mini stellvertretig chänd si. gseht aber gued us ..

yes sir, 2 stellvertretige gfunde ..

Quote (BenediktXVI @ Sep 16 2010 08:14am)
jungs was au immer ihr euch jetzt vorstelled wege normal spile, ich wirde evtl die erscht nacht duremache, nachher wirds aber normal wiitergah ab udn zue hcli game, hauptsächlich wott ich eifach sgame wiedermal durezocke, han nöd de drang unter top10 z cho
äs reicht ja wämer am afang chli zäme spieledlvl 70? k a wieviel mer da wird^^
Quote (D2Clan @ Sep 16 2010 08:43am)
MOOL MAN.
bin no nie ir ladder gsi XD
und spiele sit 10 jahr diablo

i chönt evt. luege dasi de Mittwuch frei han und am donnschtig druf erscht am 2 mues afange schaffe XD
das wäri imo geil XD
aber problem isch das ich scho 2 wuche fehle im oktober.
militär + ferie ^^
mal guggn.
ofc. wird dure gmacht

ich penne denn mittagsschlööfli und denn am 10 oder so ufstah und keks und alles wasser alles da haa

dörfsch nie ufstah man

hani no nie gmacht so voll NERD gmacht bim reset
bin einigi mal nöd da gsi und anderi mal weissi nüm. hani erscht 1 oder 2 tag spöter agfange und denn isch das "feeling" verbii

isch au mis erste mal und eigetli absolut nöd mis ding aber so öpis muemer mal erlebe ..

hed aber keis problem wänn dä ron nachher am nächste tag gad go schafe, finded sicher ersatz.
Wellä Modus nämemer jetzt eigetli? Isch SCL LOD okey? Häd öber än TS-Server?
This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 16 2010 03:06am