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Sep 3 2021 06:01am
Quote (Valmar667 @ Sep 2 2021 07:20pm)
Es geht primär darum, dass die Ärzte dazu gezwungen werden ihren verdammten Job zu machen. Es ist deren Job eine Ursachenanalyse für so eine Erkrankung durchzuführen."Weiß nicht, glaub ich nicht" ist keine Analyse. D.h. wie bei jedem Kunstfehler oder ärztlichem Versagen: Anzeige erstatten, verklagen und schauen was am Ende dabei rauskommt. Und bei was Schwerwiegendem schon aus Prinzip, das sind ja alles keine Kleinigkeiten mehr, hier gehts um die eigene Haut und die Gesundheit. Dafür haben diese Leute auch ne Haftpflicht. Und dass der Impfarzt jeglichen Zusammenhang abstreitet ist wohl selbsterklärend, da gehts um seine eigenen Arsch, der kann doch gar nicht mehr unvoreingenommen rangehen an die Sache. Eine Impfnebenwirkung muss durch einen unabhängigen Gutachteter bestätigt werden und dann hat er ne Klage am Hals und dann soll der Impfarzt halt das ganze vor Gericht bestreiten. Ich bin Realist, in der aktuellen Lage und dem politischem Klima wird das nichts bringen, da unser Rechtsstaat in Teilen schon gar nicht mehr funktionial ist. Kein Richter würde mehr unvoreingenommen in so einem Fall urteilen. Wenn ein Richter z.B. den Impfarzt schuldig sprechen würde, müsste er sowohl vom Staat als auch von der Pharmaindustrie Represalien und von den Mainstream-Medien Rufmord-Kampagnen ertragen- und zwar der übelsten Sorte. Trotzdem: nichts machen als Betroffener ist auch falsch- meine persönliche Meinung.



xd
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Sep 3 2021 07:01am
Quote (Valmar667 @ 3 Sep 2021 10:35)
Habs mir das Video jetzt ca. zu 2/3 angesehen. Fremdschäm-Video. Die gute Frau will die Fehlinformationen hinsichtlich der "COVID-Impfstoffe" ansprechen (ohne dass Joe sie dazu gedrängt hätte), und wie sich im Verlauf des Gesprächs herausstellt ist sie vollkommen blank, kann selbst einfachste Rückfragen Joe Rogans nicht beantwortet und scheint nicht mal die CDC-Quellen zu kennen. Ihre häufigste Aussage ist "I don't know". Ich weiß nicht ob die in ihrem Fachgebiet besser ist, aber das was sie hier abliefert ist einfach nur eins: erbärmlich. Und ein mahnendes Beispiel dafür, dass man manchmal einfach das Maul halten sollte, wenn man keine Ahnung hat.



alles klar bruvi
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Sep 3 2021 07:02am
Neuigkeiten aus Neuseeland. Die Menschen dort sind aktuell in einem Extrem-Lockdown. Ein Mann wollte aus seinem Corona-Knast (Hotel) fliehen, jetzt drohen ihm bis zu 6 Monate Haft:

https://thehill.com/policy/international/asia-pacific/570511-man-facing-charges-after-escaping-quarantine-hotel-in-new

"COVID-19 Response Minister Chris Hipkins said it was not immediately clear how the man escaped, though security footage in the area showed a man hiding in bushes away from security guards.

Hipkins told the New Zealand Herald that the quarantine facilities are heavily managed and secured, adding, “I am very concerned that someone made it out.

Das ist ein verdammtes, bewachtes Lager. Ein postiver Test reicht und man wird schlicht seiner Freiheit beraubt, und wie ein Verbrecher verfolgt. Der Mann war wahrscheinlich kerngesund und hatte nicht mal nen Schnupfen.

Jede Zeit hat ihre perversen, zynischen Bezeichnungen. Die euphemistische Bezeichnung "Quarantäne Hotel" für ein bewachtes Internierungslager ist definitiv Nazi-Niveau, das würde die Propagandisten von damals mit Stolz erfüllen. Auch dass so etwas in Ländern wie Neuseeland und Australien möglich ist, die nie solche Eskapaden in Ihrer Geschichte hatte, ist irre. Was dieser Staat dort macht ist: Freiheitsberaubung ohne Grund (es ist bekannt und mittlerweile belegt das PCR-Tests zu vielenFalsch-Positiv-Ergebnissen führt), und es macht mich absolut fassungslos, dass sich die Leute dort das bieten lassen.

Ich bin mittlerweile der Meinung, dass es so etwas wie ein drittes Reich überall auf der Welt geben kann, egal um was für ein Volk es sich handelt. Sobald bestimmte Dämme brechen und die Leute mit Angst vollgepumpt werden, nehmen sie selbst schwerste Menschenrechtsverletzungen hin und lassen sich bereitwillig in irgendeinem sinnlosen Vernichtungskrieg verheizen. Und das ohne objektiven Grund. Es bleibt festzuhalten dass George Carlin (hier in Bezug auf die USA, trifft bei uns aber genauso zu) recht behält:

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Sep 3 2021 07:29am
I’m a respiratory therapist. With the fourth wave of the pandemic in full swing, fueled by the highly contagious delta variant, the trajectory of the patients I see, from admission to critical care, is all too familiar. When they’re vaccinated, their COVID-19 infections most likely end after Stage 1. If only that were the case for everyone.

Get vaccinated. If you choose not to, here’s what to expect if you are hospitalized for a serious case of COVID-19.

Stage 1. You’ve had debilitating symptoms for a few days, but now it is so hard to breathe that you come to the emergency room. Your oxygen saturation level tells us you need help, a supplemental flow of 1 to 4 liters of oxygen per minute. We admit you and start you on antivirals, steroids, anticoagulants or monoclonal antibodies. You’ll spend several days in the hospital feeling run-down, but if we can wean you off the oxygen, you’ll get discharged. You survive.

Stage 2. It becomes harder and harder for you to breathe. “Like drowning,” many patients describe the feeling. The bronchodilator treatments we give you provide little relief. Your oxygen requirements increase significantly, from 4 liters to 15 liters to 40 liters per minute. Little things, like relieving yourself or sitting up in bed, become too difficult for you to do on your own. Your oxygen saturation rapidly declines when you move about. We transfer you to the intensive care unit.

Stage 3. You’re exhausted from hyperventilating to satisfy your body’s demand for air. We put you on noninvasive, “positive pressure” ventilation – a big, bulky face mask that must be Velcro’d tightly around your face so the machine can efficiently push pressure into your lungs to pop them open so you get enough of the oxygen it delivers.

Stage 4. Your breathing becomes even more labored. We can tell you’re severely fatigued. An arterial blood draw confirms that the oxygen content in your blood is critically low. We prepare to intubate you. If you’re able to and if there’s time, we will suggest that you call your loved ones. This might be the last time they’ll hear your voice.

We connect you to a ventilator. You are sedated and paralyzed, fed through a feeding tube, hooked to a Foley catheter and a rectal tube. We turn your limp body regularly, so you don’t develop pressure ulcers – bed sores. We bathe you and keep you clean. We flip you onto your stomach to allow for better oxygenation. We will try experimental therapeutics.

Stage 5. Some patients survive Stage 4. Unfortunately, your oxygen levels and overall condition have not improved after several days on the ventilator. Your COVID-infested lungs need assistance and time to heal, something that an ECMO machine, which bypasses your lungs and oxygenates your blood, can provide. But alas, our community hospital doesn’t have that capability.

If you’re stable enough, you will get transferred to another hospital for that therapy. Otherwise, we’ll continue treating you as best we can. We’re understaffed and overwhelmed, but we’ll always give you the best care we can.

Stage 6. The pressure required to open your lungs is so high that air can leak into your chest cavity, so we insert tubes to clear it out. Your kidneys fail to filter the byproducts from the drugs we continuously give you. Despite diuretics, your entire body swells from fluid retention, and you require dialysis to help with your renal function.

The long hospital stay and your depressed immune system make you susceptible to infections. A chest X-ray shows fluid accumulating in your lung sacs. A blood clot may show up, too. We can’t prevent these complications at this point; we treat them as they present.

If your blood pressure drops critically, we will administer vasopressors to bring it up, but your heart may stop anyway. After several rounds of CPR, we’ll get your pulse and circulation back. But soon, your family will need to make a difficult decision.

Stage 7: After several meetings with the palliative care team, your family decides to withdraw care. We extubate you, turning off the breathing machinery. We set up a final FaceTime call with your loved ones. As we work in your room, we hear crying and loving goodbyes. We cry, too, and we hold your hand until your last natural breath.
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Sep 3 2021 09:12am
Quote (Plaxic @ 3 Sep 2021 15:29)
I’m a respiratory therapist. With the fourth wave of the pandemic in full swing, fueled by the highly contagious delta variant, the trajectory of the patients I see, from admission to critical care, is all too familiar. When they’re vaccinated, their COVID-19 infections most likely end after Stage 1. If only that were the case for everyone.

Get vaccinated. If you choose not to, here’s what to expect if you are hospitalized for a serious case of COVID-19.

Stage 1. You’ve had debilitating symptoms for a few days, but now it is so hard to breathe that you come to the emergency room. Your oxygen saturation level tells us you need help, a supplemental flow of 1 to 4 liters of oxygen per minute. We admit you and start you on antivirals, steroids, anticoagulants or monoclonal antibodies. You’ll spend several days in the hospital feeling run-down, but if we can wean you off the oxygen, you’ll get discharged. You survive.

Stage 2. It becomes harder and harder for you to breathe. “Like drowning,” many patients describe the feeling. The bronchodilator treatments we give you provide little relief. Your oxygen requirements increase significantly, from 4 liters to 15 liters to 40 liters per minute. Little things, like relieving yourself or sitting up in bed, become too difficult for you to do on your own. Your oxygen saturation rapidly declines when you move about. We transfer you to the intensive care unit.

Stage 3. You’re exhausted from hyperventilating to satisfy your body’s demand for air. We put you on noninvasive, “positive pressure” ventilation – a big, bulky face mask that must be Velcro’d tightly around your face so the machine can efficiently push pressure into your lungs to pop them open so you get enough of the oxygen it delivers.

Stage 4. Your breathing becomes even more labored. We can tell you’re severely fatigued. An arterial blood draw confirms that the oxygen content in your blood is critically low. We prepare to intubate you. If you’re able to and if there’s time, we will suggest that you call your loved ones. This might be the last time they’ll hear your voice.

We connect you to a ventilator. You are sedated and paralyzed, fed through a feeding tube, hooked to a Foley catheter and a rectal tube. We turn your limp body regularly, so you don’t develop pressure ulcers – bed sores. We bathe you and keep you clean. We flip you onto your stomach to allow for better oxygenation. We will try experimental therapeutics.

Stage 5. Some patients survive Stage 4. Unfortunately, your oxygen levels and overall condition have not improved after several days on the ventilator. Your COVID-infested lungs need assistance and time to heal, something that an ECMO machine, which bypasses your lungs and oxygenates your blood, can provide. But alas, our community hospital doesn’t have that capability.

If you’re stable enough, you will get transferred to another hospital for that therapy. Otherwise, we’ll continue treating you as best we can. We’re understaffed and overwhelmed, but we’ll always give you the best care we can.

Stage 6. The pressure required to open your lungs is so high that air can leak into your chest cavity, so we insert tubes to clear it out. Your kidneys fail to filter the byproducts from the drugs we continuously give you. Despite diuretics, your entire body swells from fluid retention, and you require dialysis to help with your renal function.

The long hospital stay and your depressed immune system make you susceptible to infections. A chest X-ray shows fluid accumulating in your lung sacs. A blood clot may show up, too. We can’t prevent these complications at this point; we treat them as they present.

If your blood pressure drops critically, we will administer vasopressors to bring it up, but your heart may stop anyway. After several rounds of CPR, we’ll get your pulse and circulation back. But soon, your family will need to make a difficult decision.

Stage 7: After several meetings with the palliative care team, your family decides to withdraw care. We extubate you, turning off the breathing machinery. We set up a final FaceTime call with your loved ones. As we work in your room, we hear crying and loving goodbyes. We cry, too, and we hold your hand until your last natural breath.


CSB
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Sep 3 2021 09:51am
Quote (duffman09 @ 3 Sep 2021 17:12)
CSB


was heißt csb?
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Sep 3 2021 10:14am
Quote (Plaxic @ 3 Sep 2021 17:51)
was heißt csb?


Heißt alles klar bruvi
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Sep 3 2021 10:23am
Quote (Plaxic @ 3 Sep 2021 17:51)
was heißt csb?


Christian Sex Bar
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Sep 5 2021 04:01am
Oh oh, das Lügengebäude wankt und wankt:

https://www.israelheute.com/erfahren/ist-der-impfstoff-von-pfizer-schuld-an-der-hohen-covid-infektionsrate-in-israel/

"„Die einzige Schlussfolgerung, die man aus dieser Studie ziehen kann, ist, dass wir [Israel] unser Vorgehen neu bewerten müssen“, schrieb Kotler. „Meine eigene Schlussfolgerung ist, dass wir mit diesem problematischen Impfstoff sehr vorsichtig sein sollten, wenn wir nicht zu einem der gefährdeten Bevölkerungsgruppen gehören.“

Kotler betonte nachdrücklich, dass sie keine Impfgegnerin sei, bestand aber darauf, dass die Öffentlichkeit in Bezug auf den COVID-Impfstoff „getäuscht wurde“."

Geil ist auch die Antwort vom Gesundheitsministerium in Israel, unbedingt im Artikel lesen xD. Das gibt für die Verantwortlichen eventuell noch ein böses Erwachen. Die Aussagen die sie treffen sind natürlich erstunken und erlogen, deswegen werden von denen auch immer nur Behauptungen aufgestellt ohne Verweise auf wissenschaftliche Arbeiten.

Ach ja noch etwas:

https://www.timesofisrael.com/virus-czar-calls-to-begin-readying-for-eventual-4th-vaccine-dose/

Wie, noch mehr von dem was nicht hilft?

So ist dass wenn man kritiklos den Prospekten der Pharmafirmen glaubt, und meint man könnte jetzt anfangen Schnupfenviren mit Impfungen zu bekämpfen. Das klang alles so vielversprechend, wenn schon der mRNA-Dreck nicht immun macht, so sind zumindest die Pharmafirmen immunisiert. Nämlich gegen Schadensersatzklagen. Wenigstens etwas :).
Member
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Joined: May 26 2005
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Sep 5 2021 04:30am
Quote (Valmar667 @ 5 Sep 2021 12:01)
Oh oh, das Lügengebäude wankt und wankt:

https://www.israelheute.com/erfahren/ist-der-impfstoff-von-pfizer-schuld-an-der-hohen-covid-infektionsrate-in-israel/

"„Die einzige Schlussfolgerung, die man aus dieser Studie ziehen kann, ist, dass wir [Israel] unser Vorgehen neu bewerten müssen“, schrieb Kotler. „Meine eigene Schlussfolgerung ist, dass wir mit diesem problematischen Impfstoff sehr vorsichtig sein sollten, wenn wir nicht zu einem der gefährdeten Bevölkerungsgruppen gehören.“

Kotler betonte nachdrücklich, dass sie keine Impfgegnerin sei, bestand aber darauf, dass die Öffentlichkeit in Bezug auf den COVID-Impfstoff „getäuscht wurde“."

Geil ist auch die Antwort vom Gesundheitsministerium in Israel, unbedingt im Artikel lesen xD. Das gibt für die Verantwortlichen eventuell noch ein böses Erwachen. Die Aussagen die sie treffen sind natürlich erstunken und erlogen, deswegen werden von denen auch immer nur Behauptungen aufgestellt ohne Verweise auf wissenschaftliche Arbeiten.

Ach ja noch etwas:

https://www.timesofisrael.com/virus-czar-calls-to-begin-readying-for-eventual-4th-vaccine-dose/

Wie, noch mehr von dem was nicht hilft?

So ist dass wenn man kritiklos den Prospekten der Pharmafirmen glaubt, und meint man könnte jetzt anfangen Schnupfenviren mit Impfungen zu bekämpfen. Das klang alles so vielversprechend, wenn schon der mRNA-Dreck nicht immun macht, so sind zumindest die Pharmafirmen immunisiert. Nämlich gegen Schadensersatzklagen. Wenigstens etwas :).


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