d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev13573583593603611057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 3,062.82
Sep 6 2010 01:39am
Quote (ImAuftragGottes @ 6 Sep 2010 08:49)
gsens ähnlich wie dä benedikt, momentan simer na uf AKW agwiese, aber mir müend luege das mer dä aschluss zu dä erneuerbare energie nöd verpassed. Äs häd kei Sinn x Milliarde Franke für ä Technologie uszgäh, wo schlussändli nöd rentabel isch.

Das d"schwiz 97% vo ihre Wasserenergie usnützt hani zum bispiel nöd gwüsst, findi aber na idrücklich. Wahrschindli chunds zu däre Zahl, da du i dä schwiz diversi Vorlage im Bereich Bau und Natur häsch? Chasch ja au nöd überall ufem Land äs 4.stöckigs Hus hipflanze .. :)

Dütschland setzt ja extrem uf Windenergie, vo dene chömer natürli au bezieh, aber dur das häsch au wieder abhängigkeite vom Usland. Bezüglich EU und diverse Sache bisch dänn au zumene Teil wieder erpressbar ...

ABB und diversi anderi Firme wännd ja i dä Wüesti in Afrika miteme riese Solarpark Strom produziere und dänn unterem Meer nach Europa is Stromnetz spisse.. Aber die händ ja na Problem, was dä Stromverlust mit transportiere nach Europa agad .. :)

Weiss eine vo eu zuefällig us guede Quelle wieviel % Strom d"schwiz vom usland bezieht? Han gmeint das seg nöd mal sooooo viel?

gueti frag

doch mines wüsse isch es relativ viel "axpo strom"
aber wie viel weissi nid.
also relativ viel heisst für mich nicht über 50% ^^
imo das:
Bern, 29.06.2009 - Der Strom, den die Schweizerinnen und Schweizer aus ihren Steckdosen beziehen, stammt zu 41% aus Kernenergie, zu 36% aus Wasserkraft und zu rund 2% aus Abfällen und neuen erneuerbaren Energiequellen. Für 19% des gelieferten Stroms sind Herkunft und Zusammensetzung nicht überprüfbar. Dies zeigt der heute vom Bundesamt für Energie veröffentliche Bericht zur Stromkennzeichnung im Jahr 2007.

Quelle: --> http://www.bfe.admin.ch/energie/00588/00589/00644/index.html?lang=de&msg-id=27746

oder das:
http://www.bernerzeitung.ch/schweiz/standard/Schweiz-produziert-Strom-fuers-Ausland-statt-Eigenversorgung/story/18878726

au scho gläse gha.

Ps:
guete morge zäme ;)

Member
Sep 6 2010 02:17am
jedermanns traum XD

das bild isch grad vor Blizzard Entertainment gmacht worde :P

Die hend imfall voll s geile gebäude und arbeits plätz :D
imo ähnlich wie google :D

oder

am beschte klicked ihr euch selber mal dure :D

http://eu.blizzard.com/de-de/company/careers/
imo ziemlich idrücklich ^^ (für en arbeitsplatz)
Member
Gold: 378.01
Sep 6 2010 12:10pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sep 6 2010 06:49am)
gsens ähnlich wie dä benedikt, momentan simer na uf AKW agwiese, aber mir müend luege das mer dä aschluss zu dä erneuerbare energie nöd verpassed. Äs häd kei Sinn x Milliarde Franke für ä Technologie uszgäh, wo schlussändli nöd rentabel isch.

Das d"schwiz 97% vo ihre Wasserenergie usnützt hani zum bispiel nöd gwüsst, findi aber na idrücklich. Wahrschindli chunds zu däre Zahl, da du i dä schwiz diversi Vorlage im Bereich Bau und Natur häsch? Chasch ja au nöd überall ufem Land äs 4.stöckigs Hus hipflanze .. :)

Dütschland setzt ja extrem uf Windenergie, vo dene chömer natürli au bezieh, aber dur das häsch au wieder abhängigkeite vom Usland. Bezüglich EU und diverse Sache bisch dänn au zumene Teil wieder erpressbar ...

ABB und diversi anderi Firme wännd ja i dä Wüesti in Afrika miteme riese Solarpark Strom produziere und dänn unterem Meer nach Europa is Stromnetz spisse.. Aber die händ ja na Problem, was dä Stromverlust mit transportiere nach Europa agad .. :)

Weiss eine vo eu zuefällig us guede Quelle wieviel % Strom d"schwiz vom usland bezieht? Han gmeint das seg nöd mal sooooo viel?

ja, uf das hend mer jo au tendieert, aso dini ershdi ussag ;)
aber bö, esch halt ergdnwie ned dörecho^^ euses gägnerteam het druf bestande das mer alles nuuurno för alternativ energie macht usw -> völlig unsinnig ond schlechtweg ned möglech atm
Member
Gold: 15,185.00
Sep 6 2010 12:20pm
Quote (VirTuaL69 @ Sep 6 2010 06:10pm)
ja, uf das hend mer jo au tendieert, aso dini ershdi ussag ;)
aber bö, esch halt ergdnwie ned dörecho^^ euses gägnerteam het druf bestande das mer alles nuuurno för alternativ energie macht usw -> völlig unsinnig ond schlechtweg ned möglech atm

Hey jeremy,

ich gib ders age morn namal. Häd kein Sinn das wo dähei uezlade .. xD

Member
Gold: 378.01
Sep 6 2010 12:38pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sep 6 2010 06:20pm)
Hey jeremy,

ja okay ;) merci alex <3 ^^
de chömmer vo mer us am fritig oder samstig oderso mol n rondi spele, sofern mer tzur gliche ziit ziit findet ;)
Member
Sep 6 2010 02:54pm
Quote (ImAuftragGottes @ 6 Sep 2010 20:20)
Hey jeremy,

vlt. chani mir das au grad zieh ?

denn hämmer sicher alli glichi version :S

aber wo isch de Cd key vo AOE 2 ? :D
Member
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Sep 6 2010 03:05pm
Quote (ImAuftragGottes @ Sep 6 2010 07:49am)

grundsätzlich muess d shcwiiz nöd sehr vill storm vom usland bezieh, es isch sogar sehr wichtig dass sie so wenig wie möglich usem usland bezieht da de strom um es vilfachs tüürer isch, wobii das oftmals d akws bezahle münd wenns es stromdefizit ufgrund vo ihrem vershculde vorlit

@mauce: ich han gmeitn ich han mich klar usdruckt als ich gseit han dass die erwärmig under strengste kontrolle obliegt, söll heisse dases natürlich nöd umso vil grad erwärmt wird als dass es de umgebig in irgednwelcher form schade zuefüege würdi
wie bereits erwähnt nützt windenergie de schwiiz soguet wie nüt da sie 1. de paltz dezue nöd hät und 2. isches wetterabhängig sprich chan kei bandenergie erzüge, da die produzierti energie lediglich für spitzenergie igsetzt werde chan und nöd gspeicheret werde chan
strom "speichre" funktiniert atm nur mit wasserchraftwerk

übrigens wird atm 60% vom schwiiezr strom vo wasserchraft und ~~38-39 vo akws hergstellt
Member
Sep 6 2010 03:34pm
Quote (BenediktXVI @ 6 Sep 2010 23:05)
grundsätzlich muess d shcwiiz nöd sehr vill storm vom usland bezieh, es isch sogar sehr wichtig dass sie so wenig wie möglich usem usland bezieht da de strom um es vilfachs tüürer isch, wobii das oftmals d akws bezahle münd wenns es stromdefizit ufgrund vo ihrem vershculde vorlit
übrigens wird atm 60% vom schwiiezr strom vo wasserchraft und ~~38-39 vo akws hergstellt

jo..

i hans ja gseit ^^
isch ja guet :D

du hesch recht :D RON !

guet nacht now :D

mues gah :D
Member
Gold: 15,185.00
Sep 7 2010 12:24am
Quote (D2Clan @ Sep 6 2010 08:54pm)
vlt. chani mir das au grad zieh ?

denn hämmer sicher alli glichi version :S

aber wo isch de Cd key vo AOE 2 ? :D

bruchsch keine ... :)

Das woni eu jetzt dänn grad ue lade, isch di offizieli Netzwerk AOE Version. Han ma äs zitli lang aktiv i so hamachi channels gspielt, ded händs mers gä. Sind na erstundlich viel wo das zocked händ .... 3 X 50 lüd fast jede abig und eine än grössere Freak als dä ander .. :)

This post was edited by ImAuftragGottes on Sep 7 2010 12:25am
Member
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Sep 7 2010 01:09am
lol alex^^

merci gäl, wirds denn mal morn oder so abelade hüt wirdi kei ziit ha, bin ufdr arbet und am abig am schwiiz england match JJJJHHHAAA :P
Go Back To Deutsch Topic List
Prev13573583593603611057Next
Add Reply New Topic New Poll