Quote (ImAuftragGottes @ Aug 4 2010 12:17pm)
han id ä ferie 2 wuche pause gmacht, schafe häd au sini guete site, meh gad wieder regelmässiger is fitness ..

du gasch eigetli au is fitness?^^
joo! eifach jo, han jo i gang -> mentig mettwoch fritig is fitness das johr etz -> äigntlech nur uf chraft , well ich ziishdig und donnshdig fuessballtraining han, allerdengs beni settemene monet nöm so motiviert ond be au söschd ned so ooombedengt gmachd fürs fitness....
aso s brengts scho , aber müesst halt meh dehenter de met die erwartete ergebnis de mol verwörklecht chöned wärde
hamr mal überleit n creatin kur z mache, 8 woche glaub? chasch du mer do evtl sogar wiiter hälfe? i ha eifach s biologische züg zu dem gläse, aber gilt das ergndals doping oderso? ond i glauzb me trenkt eifach vell meh gäl?
Quote (ImAuftragGottes @ Aug 4 2010 12:52pm)
mache e kombination ..

im summer isches öbe 40%chraft/60%Usdur und im Winter 70% chraft/30% Usdur ..

bedes zäme ufeme höche level isch nöd eifach da häsch rächt, muesch einiges berücksichtige suscht chasches grad si la^^
ok wänni skifahre na däzue nimme chumi uf 60/40 im winter^^
spielt öber vo eu na diablo i dä ladder ?

han vor churzem wieder agfange.
ladder items hani glaub es paari, han en mf sorc uf 74, chaschmr jo mol din acc geh, de chaschs züg ha wennd wetsch...^^
Quote (D2Clan @ Aug 4 2010 01:54pm)
hihi
ich han 3 te mal veschobe uf rekrutierig 2011 Frühjahr..
aber wenni definitiv gange weissi nonig

ich mache wohl eh Zivi irgendwo inere Jugendherberg oder so was

kenne no paar lüüt döte sind ziemlich easy druffe und lauft immer chli party und so

das wär richtig für Zivildienst

näää i wett s militär mache, durchdiener es jahr ond de besch döre met dem züg...