d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > ### Än Thread Für Nume Schwizer ###
Prev11901911921931941057Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 1,056.41
Warn: 40%
Apr 11 2010 09:18am
Quote (D2Clan @ Apr 10 2010 11:20pm)
z viel ! ;)

wäge?^^

ahhüt endlich wider mal bi schönem wetter go fuessballspile gange

han btw neue schwiizer troffe im euscl forum!^^
Member
Gold: 18.00
Apr 11 2010 09:18am
salli zemme ^^

weis eingentlich eine vo eu wieviel fg es insgemsamt git im ganze forum :rofl: ?

han scho 2 lüt gse mit über 350k fg hahah ich frög mich wie das ghat die hend sicher parktisch 50 % vom ganze jsp haha ^^
Member
Apr 11 2010 09:20am
Quote (Slayer_Ud2 @ Apr 11 2010 04:18pm)
salli zemme ^^

weis eingentlich eine vo eu wieviel fg es insgemsamt git im ganze forum  :rofl: ?

han scho 2 lüt gse mit über 350k fg hahah ich frög mich wie das ghat die hend sicher parktisch 50 % vom ganze jsp haha ^^

hai!^^

hm ka aber de mitem meiste fg atm het rund 7xxk afaik

total gits wohl so rund 300 mio oder so würdi jetzt mal schätze...gueti frag eig.

aber werded schliesslich immer wider high fg user locked vo dem her np inflation :ph34r:
Member
Apr 11 2010 09:34am
Quote (BenediktXVI @ Apr 11 2010 04:20pm)
hai!^^

hm ka aber de mitem meiste fg atm het rund 7xxk afaik

total gits wohl so rund 300 mio oder so würdi jetzt mal schätze...gueti frag eig.

aber werded schliesslich immer wider high fg user locked vo dem her np inflation :ph34r:

schlimm 7xxk mit dem chasch ja voll viel real cash mache ich würd da alles verkaufe haha

300 mio :rofl:

jsp mafia :ph34r: :bonk: xD
Member
Gold: 15,185.00
Apr 11 2010 09:41am
hey zäme,

us äre seriöse quelle hani folgendes gläse: http://www.blick.ch/news/schweiz/politik/svp-will-grenzen-wieder-schliessen-144475

was meined ihr däzue? :)
Member
Apr 11 2010 11:01am
Quote (ImAuftragGottes @ Apr 11 2010 04:41pm)
hey zäme,

us äre seriöse quelle hani folgendes gläse: http://www.blick.ch/news/schweiz/politik/svp-will-grenzen-wieder-schliessen-144475

was meined ihr däzue? :)

Prostituierti ^^
heijajei
und jetzt mini meinig dzue (isch ned konkret über das thema Grenzews^^)

Ich will niemert beleidige mit min post und es tuet mir leid wenn paar jsp user lesed und sich aber trotzdem agfickt fühled.

Ich han grundsätzlich nüt geg usländer( bin schliess lich 50 % asiat :ph34r: ^^) ich find sie hend au es recht uf besseri zuekunft wenn deses i derem eigene land us verschiedene gründ ned möglich isch,
will die werded au da ide schwitz hert defür müsse kämpfe. Was mir sehr missfalt sind halt die wo ganz zit scheiss mached gwaltätig sind, sprich albaner jugos etc. Ich mein au schwitzer selber oder blacky asiate etc. mached viel scheiss
aber simer ganz ehrlich de ateil isch höchstens obe 10 %, Ich mein wer vo eu isch z.b nonie amne bahnhof uf de strass oder irgendwo agfickt worde(vo albaner etc) wege de dümste gründ bzw. sehr oft hends ned mal eine..
Ja ich gib zue das ich vielicht e biz en rasischt bin und ich steck die meiste ih eih schublade aber das het au sini gründ und ich bin sicher ned de einzig wo das macht und die meinig teilt..
Und vorweg gno ich han ehrlich gseit kein engeri kollege wo en jugo albaner etc. isch aber ich kenne es mehreri zwäge lüt vo dete :) nd und praktisch alli hängets ned ide (balkan-gruppene) sodern sind ih sehr vermischte kollege chreis und sie teiled sogar die glich meinig wie ich..

so xD wenn ober alles zlese het bedank ich mich und freu mi über eu meinige dezue :)
sry für mini rächtsschribig obwohls bi schwitzer dütscheh egal isch^^

This post was edited by Slayer_Ud2 on Apr 11 2010 11:05am
Member
Gold: 15,185.00
Apr 11 2010 11:08am
Quote (Slayer_Ud2 @ Apr 11 2010 05:01pm)
Prostituierti ^^
heijajei

Ich will niemert beleidige mit min post und es tuet mir leid wenn paar jsp user lesed und sich aber trotzdem agfickt fühled.

Ich han grundsätzlich nüt geg usländer( bin schliess lich 50 % asiat  :ph34r: ^^)  ich find sie hend au es recht uf besseri zuekunft wenn deses i derem eigene land us verschiedene gründ ned möglich isch,
will die werded au da ide schwitz hert defür müsse kämpfe. Was mir sehr missfalt sind halt die wo ganz zit scheiss mached gwaltätig sind, sprich albaner jugos etc. Ich mein au schwitzer selber oder blacky asiate etc. mached viel scheiss
aber simer ganz ehrlich de ateil isch höchstens obe 10 %, Ich mein wer vo eu isch z.b nonie amne bahnhof uf de strass oder irgendwo agfickt worde(vo albaner etc) wege de dümste gründ bzw. sehr oft hends ned mal eine..
Ja ich gib zue das ich vielicht e biz en rasischt bin und ich steck die meiste ih eih schublade aber das het au sini gründ und ich bin sicher ned de einzig wo das macht und die meinig teilt..
Und vorweg gno ich han ehrlich gseit kein engeri kollege wo en jugo albaner etc. isch aber ich kenne es mehreri zwäge lüt vo dete :) nd und praktisch alli hängets ned ide (balkan-gruppene) sodern sind ih sehr vermischte kollege chreis und sie teiled sogar die glich meinig wie ich..

so xD wenn ober alles zlese het bedank ich mich und freu mi über eu meinige duzue :)

Ich persönlich muen säge dä SVP häd i jüngste vergangeheit teilwis riese schissdräck gmacht, aber d"SP mit ihrem EU Bitritt und Schenge Abkomme isch leider auch nöd besser. Das isch für mich eine vo dä Gründ warum für mich di Linke halt grundsätzlich weniger i frag chömed. Minarett hani hingäge links gstumme. Us wirtschaftliche Faktore ischd EU, Schenge und Co alles nur negativ fürd Schwiz, da chamer säge was mer will. Us soziale Sicht wärs dänn wieder chli anderst, wobi das minere meinig eh nur usgnutzt wird ...

Member
Gold: 75.00
Apr 13 2010 09:08am
Quote (Slayer_Ud2 @ 11 Apr 2010 18:01)
Prostituierti ^^
heijajei

Ich han grundsätzlich nüt geg usländer( bin schliess lich 50 % asiat :ph34r: ^^) ich find sie hend au es recht uf besseri zuekunft wenn deses i derem eigene land us verschiedene gründ ned möglich isch,

so xD wenn ober alles zlese het bedank ich mich und freu mi über eu meinige dezue :)
sry für mini rächtsschribig obwohls bi schwitzer dütscheh egal isch^^

ach chum, das isch nur idä Jugend so. Spöter tünds eim d reife am auto wächsle, butzed für eus d strasse, mached bus und taxi fahrer, handwercher und so. Die bruchds halt au. Die werdet dänn mit 30gi oder so scho normal, und dänn merkets vilicht irgendwänn, wie blöd dassi eigentlich sind. Ignoriere und wiiterlaufe wänn die eine aspricht. Muschen nödmal ahluege. Aber ebe, wännd es auto häsch, und kei Öv's benutzisch, dänn gsesch die gar nüme vil, das gsoxx.

Vil schlimmer findi, das d schwiizer ez au scho eis uf super-krassi bushido gangster mached. Lächerlich

Wett nöd wüsse, wieviel mänsche scho wäg dem ganze läderjagge-bushido-gangster hive abegstoche worde sind im ändeffäkt. ich mein, mir händ mit 15ni vilicht mal en joint graucht und eis gsoffe, aber die hauet sich mit 15ni pille und koks en masse ine. sick
Member
Gold: 3,062.82
Apr 13 2010 09:30am
ganz ehrlich..

d Schwiiz het kei zuekunft meh ^^

ich meine ICH "chline schwizer" (wenn au nöd 100%) -> au ich bin en igwanderte.
han mich aber super integriert dank mine eltere und so witer..
3generation mittlerwile =)

chan schöns mundart rede und mache kei scheiss (suffe mir nöd bire volle und schmeise glas fläsche uf de kinder spielplatz)
han en abschlossni lehr (koch), schaffe, zahle stüre ect.

Ich kenne eine..
De isch Lehrling (zum 3 versuch, also 2 abbrochni lehre, 2 Anderi jobs (lagrisch und no was) woner nöd het chöne)
Isch vor militärgricht, vor kontons gricht (zh), het en eigeni wohni, het es auto (scho ca. 5 umfäll gah in 1 jahr) wo voll uf tuned isch, het en töff, (isch lehrling nöd vergesse) UND kriegt au no staatlichi unterstützig. :O:O:O Hallo schwiiz ?

ich meine irgendwo hets grenze.. und das isch bestimmt kein einzelfall..

btw. er chunt au jede tag mitm zug/tram cho schaffe (het ofc. keis ga oder ZVV pass)
isch arsch frech
fahrt ca. jedes 2 wucheendi uf Frankriich zu sim vater (wohnt in frankrich will er ide schwiiz kei asyl becho het)

Da frag ich mich..

S andere wo ich mich frage isch bim Alkohol bzw Droge konsum..
ich mag mich no erinnere wo ich mit 16 oder 17 s erschti mal uf züri han dörfe is kino (am nachmittag) mit 5 kollege ?
jetzt isch das normal das mehr (die chlini schwöschter vomene kolleg 14/15) am HALBI 1111 am HB trifft ufem hei weg (chum asprech bar)
da sött mehr sich frage..

Kurtz um
Ganzi gsellschaft isch am Arsch ^^

Wobi mehr mues säge..
MIR hend wenig iwanderer..

gönd mal uf Berlin, oder Bremen.
döte hets viel Kazachstan's und Ibrahims!

Aber Dütschland ?
hani dütschland gseit ?
Gits das land eigentlich no ?
oder isch es nur en alte berg us Schulde?

oke.
das wäri au kläärt..
deswege Grenze schlüsse
Asyl besser kontrolliere
Alimenten (oder wie mehr das schribt) besser kontroliere.
Mehr klimaschutz
Mehr eigeproduktion
WENIGER abhengigkeit.

soo
das isch mini meinig :P
mir sind ja es "freis" land XD
Member
Apr 13 2010 10:03am
sry ischmer z blöd jetzt alles durezläse, machi den spöter mal ^^

aber atm chani nur dezue säge dases müssig isch über sones thema z diskutiere...chunsch eh nie ufem punkt
Go Back To Deutsch Topic List
Prev11901911921931941057Next
Add Reply New Topic New Poll