d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Deutsch > Der Offizielle Österreich-thread @ Jsp
Prev1105106107108109478Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,605
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1.01
Warn: 40%
Jun 17 2009 07:40am
Quote (Steffi @ Wed, 17 Jun 2009, 14:51)
olololololololol

Hab Matura....




1.4 Schnitt :D


gz steffi ^_^
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 17 2009 10:54am
gratulier allen maturanten ;)
Member
Posts: 5,027
Joined: Oct 1 2007
Gold: 2,348.00
Jun 17 2009 10:59am
Quote (@Home @ Wed, Jun 17 2009, 01:23pm)
i hock jetzt seit 20 min da und schau mir des immer und immer wieder an :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=bgo0CDL6bd0


des is fake oder?
Member
Posts: 52,581
Joined: Apr 3 2006
Gold: 7.67
Jun 17 2009 11:20am
Quote (Wirbelschwein @ Wed, 17 Jun 2009, 18:59)
des is fake oder?


na, die singt auch sonst so zeugs, schau einfach in ihrem youtube channel (& profil)
Member
Posts: 8,336
Joined: Oct 25 2006
Gold: 1.01
Jun 17 2009 11:34am
Quote (Ragnaroek @ Wed, Jun 17 2009, 06:54pm)
gratulier allen maturanten ;)


danke ;) hob heuer mei 15-jähriges matura jubiläum UIUIUIUIUI oO hrrrrrrrhrrrrrrrrr boah ey hiazn wea i owa echt oid baaaaaaaaaam

This post was edited by GeRLi on Jun 17 2009 11:35am
Member
Posts: 16,752
Joined: Mar 15 2006
Gold: 3,185.00
Trader: Trusted
Jun 17 2009 11:53am
Quote (GeRLi @ Wed, Jun 17 2009, 05:34pm)
danke ;) hob heuer mei 15-jähriges matura jubiläum UIUIUIUIUI oO hrrrrrrrhrrrrrrrrr boah ey hiazn wea i owa echt oid baaaaaaaaaam


bei mir is a scho wieder 2 jahr her^^

so ich sag jetzt schonmal baba und bis montag. morgn wird losgfahrn zum novarock ;)
Member
Posts: 22,605
Joined: Sep 23 2007
Gold: 1.01
Warn: 40%
Jun 17 2009 04:36pm
Quote (@Home @ Wed, 17 Jun 2009, 15:23)
i hock jetzt seit 20 min da und schau mir des immer und immer wieder an :wub:

http://www.youtube.com/watch?v=bgo0CDL6bd0


i habs mir auch x mal angeschaut obwohls extrem nervig is :rofl:


Quote (Ragnaroek @ Wed, 17 Jun 2009, 19:53)
bei mir is a scho wieder 2 jahr her^^

so ich sag jetzt schonmal baba und bis montag. morgn wird losgfahrn zum novarock ;)


3 jahre hier :P
hf ^_^

This post was edited by tcl on Jun 17 2009 04:37pm
Member
Posts: 15,332
Joined: Dec 22 2004
Gold: 66,220.15
Jun 17 2009 04:45pm
Quote (cLovvn @ Wed, 17 Jun 2009, 13:51)
GZ :D alte streber sau ;p


congratz
Member
Posts: 10,760
Joined: Jul 25 2008
Gold: 105.70
Jun 18 2009 01:10am
i hab die matura teilweise gschafft

deutsch, psycho/philo hab i volle gut können, englisch is a gangen (was de nachgfragt hat woa a nimma schen) und an chemie hat sichs gspießt, chemie hab i halt nit gepackt

naja, was solls, halt im herbst nochmal :O
Member
Posts: 8,336
Joined: Oct 25 2006
Gold: 1.01
Jun 18 2009 01:47am
Quote (Soralein @ Thu, Jun 18 2009, 09:10am)
i hab die matura teilweise gschafft

deutsch, psycho/philo hab i volle gut können, englisch is a gangen (was de nachgfragt hat woa a nimma schen) und an chemie hat sichs gspießt, chemie hab i halt nit gepackt

naja, was solls, halt im herbst nochmal :O


mah duat ma lad füa die, owa loss in kopf ned hängen :thumbsup:
i sog da nua ans, nochher frogt die eh ka sau mehr ob du die matura auf aunhieb g'schofft host, wei do zöht daun eh nur mehr DASS das überhaupt host!!
:hug:



:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :hug: :hug:
Go Back To Deutsch Topic List
Prev1105106107108109478Next
Add Reply New Topic New Poll